معاون سواد آموزی آموزش و پرورش فارس گفت: جذب سوادآموزان فارسی در سه دوره آموزشی ۵۰ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۷۰۷۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵ 24 January 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:بهزاد نوروزی چگینی معاون سواد آموزی آموزش و پرورش فارس در جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی منطقه ارژن با اشاره به رشد ۵۰ درصدی جذب سواد آموز در سه دوره آموزشی بیان کرد: آموزش دهندگان نقش تعیین کننده‌ای در جذب و آموزش سواد آموزان و ارتقاء جایگاه سوادآموزی دارند.

وی تصریح کرد: در همین راستا ۳۳ دستگاه و نهاد با آموزش و پرورش در زمینه سوادآموزی تفاهم نامه همکاری امضا کرده اند که انتظار می‌رود این نهاد‌ها و ادارات همکاری لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش فارس در شورای پشتیبانی منطقه ارژن نقش آموزش دهندگان در جذب، آموزش و نگهداشت سوادآموزان نقشی بسزا و تعیین کننده دانست و افزود: انتظار می‌رود دستگاه‌های دیگر نیز با اتخاذ سیاست‌ها و روش‌های تشویقی و حمایتی در زمینه نگهداشت سوادآموزان ایفای نقش کنند، زیرا استان در زمینه جذب موفق بوده و ا. باید از هر روش و گام مثبتی برای نگهداشت مخاطبان سوادآموز استفاده کنیم.

نوروزی چگینی یکی از نیاز‌های اصلی سوادآموزی منطقه ارژن را تأسیس مرکز یادگیری محلی برشمرد و اظهار کرد: مراکز یادگیری محلی فرصتی مناسب برای همگام کردن آموزش و مهارت در بالا بردن سطح دانش فردی و اجتماعی سوادآموزان است.

همچنین قائدی شهردار منطقه ارژن تاکید کرد: در راستای اتخاذ سیاست‌های تشویقی، شهرداری آماده است تا به سوادآموزان موفق در اخذ مجوز ساختمانی تخفیف دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار