کد خبر: ۷۰۵۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰ 21 January 2019

برای افرادی که به دنبال ماجراجویی، ارتفاع و آرامش با هم هستند، هیچ چیزی بهتر از اقامت در یک هتل مرتفع نیست.  مرز استانداردهای جهانی و لوکس گرایی را هم رد کرده اند و مناظر بی نظیری از اطراف را به مهمانان خود هدیه می دهند. بنابراین پیشنهاد می کنیم در اولین فرصت ممکن، در یکی از اتاق های این هتل ها، سوییتی رزرو کنید:


هتل ریتز کارلتون (Ritz-Carlton) در هنگ کنگ

مکان های کمی در دنیا وجود دارند که بتوانند با جنب و جوش انرژی تمام نشدنی هنگ کنگ رقابت کنند. روح این شهر چند بعدی را در گوشه گوشه ی آن می توان دید و ریتز کارلتون هم از این قاعدده مستثنی نیست. این هتل در بالای بلندترین ساختمان هنگ کنگ و در ارتفاع ۴۸۸ متری قرار گرفته است و میزبان مسافران آسمان است! جایی پر از ماجراجویی، پر از ترس و مناظر دیدنی.

هتل ریتز کارلتون

سوییت هتل ریتز کارلتون

هتل ریتز کارلتون

 


هتل پارک حیات شانگهای (Park Hyatt Shanghai) در چین
جایی دور از شلوغی و هیاهوی دیوانه کننده شانگهای و در منطقه تجاری Lujiazui در پودونگ، هتل لوکس پارک حیات سر به فلک کشیده است. این هتل در طبقات ۷۹ تا ۸۳ برج تجارت جهانی است و به «مجموعه شهر عمودی» شهره است. پارک حیات، دارای ۱۷۴ اتاق و سوییت مبله لوکس است و حتی تعدادی از بهترین رستوران های شانگهای هم در این هتل وجود دارند.

هتل پارک حیات شانگهای

هتل پارک حیات شانگهای

 


هتل سنت رجیس (The St. Regis) در چین
هتل ۵ ستاره سنت رجیس در یکی از بهترین مناطق مالی شهرهای رو به رشد چین یعنی شهر شنژن، جا خوش کرده است که مطمئنا ارزش بازدید دارد. ۲۸ طبقه ی بالایی ساختمان، به این هتل اختصاص دارد و دارای ۲۹۰ اتاق بسیار شیک در کنار خدمه ی مهمان نواز و سرویس بی نظیر است.

هتل سنت رجیس

سوییت هتل سنت رجیس

هتل سنت رجیس

 


هتل ۴ فصل (Four Seasons Hotel) در چین
این هتل در سال ۲۰۱۲ افتتاح شد و افتتاح آن، عصر جدیدی در مهمان نوازی لوکس در سومین شهر بزرگ چین یعنی گوانگجو بود. ۳۴۴ اتاق و سوییت این هتل، در رده ی دلبازترین و مدرن ترین خانه های شهر هستند. این هتل، منظره ی بسیار زیبایی به رودخانه ی Pearl و Delta و برج مانتون دارد. رستوران Yu Yue Heen این هتل، منوی فوق العاده خوشمزه ای شامل گوشت غاز با سس مخصوص و سوپ لانه ی پرنده که یک غذای بسیار خاص است، دارد.

هتل 4 فصل

هتل 4 فصل

 


هتل گرند حیات (Grand Hyatt) در چین
در برجی ۸۸ طبقه ی پر پرستیژ، هتل گرند حیات در طبقه ی ۵۵ ام آن قرار گرفته است و تا طبقه ی ۸۷ ام، ادامه دارد. این هتل ۴۵۴۸ اتاقه، پنجمین هتل بزرگ جهان است، یک مکان فوق العاده که هیچ وقت مهمانانش را از چندین و چند انتخاب های غدایی، استخر بی نهایت خاصش و سرویس فوق العاده اش ای که پیش رویشان می گذارد، نا امید نمی کند. این هتل در منطقه ی تجاری پودونگ شانگهای قرار گرفته است و تا به حال میزبان مسافران تاجر بین المللی زیادی بوده است.

هتل گرند حیات

هتل گرندحیات

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار