ماموران انتظامی استان فارس در 48 ساعت گذشته، 686 کیلو و 240 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش در این استان کشف کردند.
کد خبر: ۷۰۵۵۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳ 20 January 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا:معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس در گزارش روز یکشنبه خود به نقل از فرمانده انتظامی این استان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس در پی کسب خبری مبنی بر ورود یک محموله مواد مخدر از استان های شرقی به سمت شیراز، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی افزود: ماموران پس از اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در یک اقدام غافلگیرانه، یک دستگاه وانت پیکان را که در حال انتقال مواد مخدر به یک دستگاه پژو 405 بود در یکی از محله های شهرستان شیراز شناسایی، آنها را توقیف و در بازرسی از این وسایل نقلیه 300 کیلوگرم تریاک کشف کردند.
وی گفت: در پیوند با این مواد مخدر 2 نفر قاچاقچی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.
گودرزی ادامه داد: همچنین ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس پس از مطلع شدن از اینکه شخصی قصد دارد با استفاده از یک دستگاه پژو 405 مقادیری مواد افیونی را به شهرستان داراب انتقال دهد با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، خودرو مورد نظر را شناسایی و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.
این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از این وسیله نقلیه، 232کیلو و 360گرم تریاک کشف، یک نفر قاچاقچی دستگیر و پس از تحویل به مرجع قضایی روانه زندان شد.
شهرستان داراب در فاصله 225کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
این معاونت در گزارش دیگری از قول فرمانده انتظامی شهرستان زرین دشت بیان کرده است: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان پس از آگاهی یافتن از انتقال مقادیری مواد مخدر توسط قاچاقچیان در محورهای مواصلاتی نسبت به ایست و بازرسی اقدام کردند.
سرهنگ محمد بردبار افزود: پس از مراقبت های محسوس و نامحسوس، یک دستگاه وانت پیکان شناسایی و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، خودرو متوقف شد.
او گفت: با توجه به کوهستانی بودن منطقه، قاچاقچیان متواری شدند و ماموران در بازرسی از خودرو یاد شده، 145کیلوگرم حشیش کشف کردند.
شهرستان زرین دشت به مرکزیت حاجی آباد در 250کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.
همچنین در گزارش دیگری از این معاونت به نقل از فرمانده انتظامی شهرستان داراب عنوان شده است: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر، هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده بندرعباس به سمت داراب، به یک دستگاه پژو 405 شک و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز این وسیله نقلیه را متوقف کردند.
سرهنگ عبدالرضا ضربت افزود: در بازرسی از این خودرو، هشت کیلو و 880 گرم حشیش کشف، سه نفر قاچاقچی دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شده و از این طریق روانه زندان شدند.

برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار