رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان:
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با بیان این‌که باید یک شرکت خدماتی به منظور بررسی و تلاش برای مشکلات مربوط به واحدهای صنعتی در استان ایجاد شود، گفت: با برنامه‌ریزی مدون می‌توان آرام آرام مشکلات را حل کرد و در جهت رشد و توسعه صنایع استان گام‌های اساسی برداشت.
کد خبر: ۷۰۴۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ 16 January 2019

امیرحسین نظری اظهار کرد: برای رفع مشکلات و موانع تولید واحدهای صنعتی استان می‌توانیم با استفاده از پیشنهادات و راهکارهایی که از سوی صنعتگران بیان می‌شود، بخش تولید را فعال‌تر کنیم.

وی افزود: نمی‌توان گفت که مشکلات واحدهای تولیدی را می‌توان به سرعت برطرف کرد اما در این زمینه با برنامه‌ریزی مدون می‌توان آرام آرام مشکلات را حل کرد و در جهت رشد و توسعه صنایع استان گام‌های اساسی برداشت.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با بیان این‌که برطرف کردن مشکلات واحدهای صنعتی استان قطعاً بدون مشارکت همه صنعتگران و متولیان امر ممکن نیست، تصریح کرد: باید به لزوم فرهنگ سازی به منظور مشارکت در برطرف نمودن مشکلات مربوط به بخش صنعت توجه ویژه شود.

نظری ادامه داد: باید فرهنگ مشارکت را بالا ببریم و در جاهایی که نیازمند ساختار و سازمان‌دهی است، این فرهنگ مشارکت برای حل مشکلات را ترویج دهیم.

وی با بیان این‌که باید یک شرکت خدماتی به منظور بررسی مشکلات مربوط به واحدهای صنعتی در استان ایجاد شود، عنوان کرد: باید یک شرکت خدماتی به منظور تسهیل و تسریع در روند رفع مشکلات مربوط به واحدهای صنعتی وجود داشته باشد تا صنعتگران با ایجاد تعامل با این شرکت بتوانند مشکلات خود را برطرف کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان خاطرنشان کرد: با ایجاد این شرکت خدماتی، ما نیز این قول را می‌دهیم تا با برگزاری نشست‌هایی در راستای رفع مشکلات مربوطه همکاری لازم را انجام دهیم و تلاش کنیم تا مشکلات واحدهای صنعتی استان حل شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار