مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین بیان کرد: جلسه اضطراری شورای راهداری استان با توجه به بارش های پیش بینی شده سازمان هواشناسی برگزار شد.
کد خبر: ۷۰۴۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸ 16 January 2019

 جلسه اضطراری شورای راهداری استان قزوین تشکیل شد

به گزارش تابناک قزوین، جلسه اضطراری شورای راهداری استان روز چهارشنبه با حضور افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، معاونین راهداری، حمل و نقل، فنی و نظارت، روسای ادارات و سرپرستان اکیپ های راهداری شهرستانهای تابعه، با توجه به پیش بینی های صورت گرفته سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی و موج جدید سرما همراه با بارش برف و کولاک، کاهش دما در طی روزهای پایانی هفته جاری به منظور نگهداری، ایمن سازی و برقراری تردد ایمن ۶۷۰۰ کیلومتر از راههای استان تشکیل شد.

افشین پیرنون در این جلسه عنوان کرد: بیش از ۳۰۰ نفر از پرسنل راهداری در طرح راهداری زمستانی بصورت مستقیم حضور شبانه روزی دارند و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با استفاده از ۲۸۸ دستگاه ماشین آلات سبک و نیمه سنگین و سنگین در ۲۶ راهدارخانه استان مستقر شده و با تمام توان عملیات راهداری زمستانی را انجام می دهند.

این مسئول تصریح کرد: مهم ترین هدف تشکیل جلسه اضطراری شورای راهداری استان انجام هماهنگی های لازم و ضروری ادارات شهرستانهای تابعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به منظور خدمات رسانی بهتر به هموطنان در محورهای مواصلاتی استان و جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی در حین بارش برف در استان تشکیل شد، و با برنامه ریزی و اقدامات خوب انجام شده تلاش می کنیم تا تردد ایمن ترافیک در محورهای استان برقرار باشد.

وی افزود: اقدامات موثری برای یک سفر هوشمند انجام شده است. به طوری که شهروندان می توانند با استفاده از نرم افزار برخط www.۱۴۱.ir تصاویر دوربین های نظارت تصویری در سراسرکشور را مشاهده و یا از طریق تلفن گویای ۱۴۱ و سفر خود را با دریافت اطلاعات راهها مدیریت کنند.

این مسئول تاکید کرد: در شرایط جوی پیش بینی شده حتی المقدور از سفرهای غیر ضروری خودداری شود و چنانچه ناچار به عبور از محورهای مواصلاتی نیاز باشد باید از سلامت خودروی خود به ویژه وسایل گرمایشی خودرو و تجهیزات ایمنی و زمستانی آن اطمینان حاصل کنند و با باک بنزین پر سفر کنند این در حالی است که همراه داشتن زنجیر چرخ و آگاهی از نحوه استفاده از آن از ضروریات سفر در فصل زمستان محسوب می شود و توجه به آن ضرورت دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یادآور شد: انتظار می رود با ایجاد بسترهای لازم وارتقای سطح خدمات، رضایتمندی هموطنان نیز فراهم شود، این مسئول به هموطنان توصیه کرد: در روزهای آتی به ویژه در ایام منتهی به پایان هفته از انجام سفرهای غیر ضروری خوداری کنند.

وی در پایان ضمن تاکید بر ضرورت رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، خواستار همکاری با راهداران شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار