رئیس پلیس‌راه استان از اعمال محدویت‌های ترافیکی جاده های مازندران در روزهای پایانی هفته حبر داد، بر اساس این گزارش، تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 امروز و همچنین از ساعت 8 تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.
کد خبر: ۷۰۴۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲ 16 January 2019

به گزارش تابناک مازندران، رئیس پلیس‌راه استان از اعمال محدویت‌های ترافیکی جاده های مازندران در روزهای پایانی هفته حبر داد،

بر اساس این گزارش ، رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از ظهر امروز در محورهای مازندران آغاز می‌شود.
علیرضا قدمی امروز در گفت‌وگو یی، اظهار کرد: درحال حاضر وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مازندران آرام است.

وی با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از ظهر امروز در محورهای مازندران، افزود: تردد تمامی تریلی‌ها از محور هراز و همچنین تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع اعلام شده است.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 امروز و همچنین از ساعت 8 تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

این مسؤول با اعلام اینکه کندوان روز جمعه یک‌طرفه می‌شود، یادآور شد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران و اختلال در تردد جاده‌ای، تصریح کرد: توصیه پلیس به رانندگان این است در صورت عدم ضرورت از تردد در محورهای کوهستانی و برف‌گیر استان پرهیز کنند.

وی بیان کرد: با توجه به حضور مسافران لازم است برای بار برگشت وضعیت راه را استعلام کنند تا با مشکلی مواجه نشوند.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه مأموران پلیس راه در قالب طرح زمستانی در تمامی مسیرها و جاده‌های استان در حالت آماده‌باش کامل هستند.

قدمی در پایان گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی درباره آخرین وضعیت راه‌های استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار