کرسی آزاد اندیشی حجاب و عفاف، یکشنبه شب با حضور جمعی از طلاب جوان در حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) مهریز برگزار شد.
کد خبر: ۷۰۳۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸ 14 January 2019

در این نشست که تعدادی از استادان حوزه و دانشگاه حضور داشتند، شرکت کنندگان در خصوص اهمیت، نقش و جایگاه حجاب و عفاف در جامعه و بین مردم و جوانان به طرح دیدگاه های خود پرداختند.
مدیر حوزه علمیه مهریز گفت: ایجاد فضایی سالم و دوستانه برای بررسی موضوع های مورد نیاز جامعه به خصوص حجاب و عفاف به خاطر تهدید نرم دشمنان از اهمیت بالایی برخوردار است.
حجت الاسلام حسین زارع بیدکی افزود: طرح مباحث فرهنگی در فضایی آزاد و ارائه دیدگاه های موافق و مخالف می تواند در تبیین دقیق مساله و فرهنگ سازی آن موثر باشد.
وی خاطر نشان کرد: دشمنان برای ضربه زدن به اصل نظام بعد از شکست در بخش های نظامی و سیاسی تمام قدرت خود را روی مسائل فرهنگی متمرکز کرده اند.
مدیر حوزه علمیه مهریز تصریح کرد: بر حسب ضرورت با علاقه مندی طلاب جوان و حضور اساتید، این کرسی با استقبال برگزار شد و با همکاری دانشگاه و سایر متولیان فرهنگی ادامه پیدا می کند.
زارع بیدکی بیان داشت: رعایت حجاب و عفاف موجب مصونیت است و باید با انجام جلسه های مختلف و پاسخ به سوالات در راستای گسترش آن اقدام کرد.
در این کرسی که در محل حوزه علمیه برگزار شد، شرکت کنندگان به طرح دیدگاه های خود پرداختند و بر تداوم آن در این محل با حضور اساتید حوزه و دانشگاه تاکید کردند.
مهریز 2 حوزه علمیه با 150 طلبه دارد و در سه مرکز آموزش عالی این شهرستان، 2 هزار نفر دانشجو مشغول تحصیل هستند.
مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار