معاون سرمایه‎گذاری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: 16‎میلیارد ریال از محل تسهیلات اشتغال فراگیر برای بازسازی و تکمیل هتل بزرگ اندیمشک تصویب و اختصاص یافت.
کد خبر: ۷۰۳۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱ 14 January 2019

احسان زارع‎اصل با اعلام این خبر افزود: قسط نخست این مبلغ از سوی بانک سپه به سرمایه‎گذار پرداخت شد و این هتل با تکمیل فرآیند در آینده نزدیک به بهره‎برداری خواهد رسید.

او با اشاره به آمار مصوب تسهیلات اشتغال فراگیر و روستایی در سال 97 عنوان کرد: در حوزه اشتغال فراگیر، 112 میلیارد ریال تسهیلات برای هفت طرح پرداخت شده است که این هفت طرح در مجموع برای 154 نفر نیز اشتغال ایجاد خواهد کرد.

معاون سرمایه‎گذاری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: در حوزه صنایع دستی و گردشگری روستایی 90 میلیارد ریال تسهیلات برای 115 طرح پرداخت شده است که این 115 طرح در مجموع 236 نفر نیز اشتغال‎زایی خواهد داشت.

وی افزود: 19 طرح با اشتغال 285 نفر و مبلغ 170 میلیارد ریال نیز در بانک‎ها مصوب و درحال پرداخت هستند.

زارع‎اصل همچنین خبر داد: اولین جلسه رونق تولید و حمایت از اشتغال برای پروژه‎های سرمایه‎گذاری حوزه گردشگری استان خوزستان نیز چندی پیش برگزار شد که طی آن سه طرح توسعه هتل طبیب شوشتر، تکمیل مجتمع خدمات رفاهی طیبی بهبهان (واقع در محور بهبهان گچساران) و مجموعه مهمان‎پذیر باغملک بررسی و در مجموع مبلغ 89 میلیارد ریال تسهیلات مصوب و به بانک‎های عامل معرفی شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار