قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: در مرحله اخذ مجوز از دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت بهداشت برای راه اندازی شهرک سلامت کرمانشاه هستیم.
کد خبر: ۷۰۲۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹ 13 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،مسعود باغ فلکی ، بابیان اینکه ایده راه اندازی شهرک سلامت در کرمانشاه از یک سال و نیم پیش در دانشگاه آزاد اسلامی استان شکل گرفت، اظهارکرد: برای اجرایی شدن این پروژه نیاز به همکاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و اخذ مجوز از دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت بهداشت داریم.

وی افزود: هماهنگی های لازم درون استانی برای راه اندازی شهرک سلامت انجام گرفته و درحال حاضر نیز در مرحله اخذ مجوز کشوری آن هستیم.

قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه بابیان اینکه این شهرک در دو فاز راه اندازی خواهد شد، عنوان کرد: فاز اول شهرک سلامت که یک کلینک فوق تخصصی است در دانشگاه آزاد کرمانشاه - شهرک باغ نی- راه اندازی می شود که فضای آن نیز فراهم شده است. فاز دوم نیز در مجموعه دانشگاه آزاد واقع در شهرک متخصصین راه اندازی خواهد شد.

وی تصریح کرد: قرار است تیمی از پزشکانی که بیمارستان نمازی شیراز را راه اندازی کرده اند، در راه اندازی شهرک سلامت کرمانشاه نیز مشارکت داشته باشند که تاکنون هم رایزنی‌هایی را با نماینده آنها داشته ایم.

باغ فلکی راه اندازی این طرح را کاری زمان‌بَر توصیف کرد و گفت: اگر روند اخذ مجوزها و دیگر اقدامات مقدماتی را با همین روال پیش ببریم، پیش بینی می کنیم اواخر سال 98 شاهد استارت راه اندازی طرح باشیم.

به گفته این مسئول طبق برنامه ریزی ها، راه اندازی شهرک سلامت کرمانشاه در سال 1404 به اتمام خواهد رسید.

وی مهمترین هدف از راه اندازی این شهرک را توجه به مقوله توریسم درمانی در استان دانست و گفت: در نظر داریم با راه اندازی این شهرک یکی از رشته های پزشکی را در کرمانشاه برجسته کرده و استان را به قطب آن رشته تبدیل کنیم.

قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این شهرک علاوه بر ارائه خدمات درمانی، تربیت نیروی های متخصص را نیز خواهیم داشت.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار