مرکز درمانی فخرالنساء تحت اشراف حضرت آیت‌الله سیستانی مرجع تقلید جهان تشیع با حضور مسؤولان افتتاح شد.
کد خبر: ۷۰۲۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵ 12 January 2019

ظهر امروز مرکز درمانی فخرالنساء با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، آیت‌الله حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، اسمعیل زمانی مدیرعامل منطقه آزاد اروند، حجت‌الاسلام عبدالامیر خاقانی نماینده آیت‌الله سیستانی در خرمشهر و جمعی دیگر از مسؤولان به صورت رسمی افتتاح شد.

مرکز درمانی فخرالنساء(س) تحت اشراف حضرت آیت‌الله سیستانی مرجع تقلید جهان تشیع دارای سه طبقه است که یک هزار و ۳۱۱ متر مربع زیربنا و بیش از ۳ هزار متر زیربنا دارد که مجهز به ۲۲ تخت بستری است.

خدمت درمانی چشم پزشکی، دندان پزشکی، قلب و عروق، زنان و زایمان، پوست و آزمایشگاه در این درمانگاه ارائه می‌شود.

مرکز درمانی فخرالنساء برای توسعه توریست درمانی تاثیرگذار است

غلامرضا شریعتی در این مراسم، اظهار کرد: مرکز درمانی فخرالنساء مرکز خیریه‌ای است که تجهیزات آن طبق تجهیزات به روز پزشکی است.

وی افزود: در این مرکز درمانی مرکز جراحی، اکوی قلب و وسایل چشم پزشکی قرار دارد که این امکانات و تجهیزات در کمتر مرکز تخصصی پیدا می‌شود.

استاندار خوزستان گفت: این مرکز درمانی برای توسعه توریست درمانی، سلامت و درمان و گردش مالی منطقه آزاد اروند تاثیرگذار خواهد بود.

شریعتی عنوان کرد: با راه‌اندازی این مرکز درمانی هدف مراجع عظام تقلید که کمک به قشر ضعیف است، محقق خواهد شد.

مرکز درمانی فخرالنساء لطف مرجعیت به خرمشهر است

حجت‌الاسلام عبدالامیر خاقانی، با اشاره به حمایت کامل آیت‌الله سیستانی از مرکز درمانی فخرالنساء(س)، اظهار کرد: مرکز درمانی فخرالنساء لطف مرجعیت و یک خدمت به مردم شریف خرمشهر است.

نماینده آیت‌الله سیستانی در خرمشهر، افزود: این مرکز درمانی مجهز به پیشرفته‌ترین ابزار درمانی و دارای چندین اتاق عمل است.

اشتغالزایی برای ۷۰ نفر در مرکز درمانی فخرالنساء

رضا پورجودکی با تاکید بر اینکه در مرکز درمانی فخرالنساء بخشی از جراحی‌ها انجام خواهد گرفت، اظهار کرد: این مرکز درمانی در صورت توسعه قابلیت تبدیل شدن به بهترین مرکز جراحی محدود را خواهد داشت.

رئیس مرکز جراحی فخرالنساء گفت: این مرکز درمانی توان اشتغالزایی برای ۷۰ نفر را خواهد داشت.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار