مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس از اعمال محدودیت ترافیکی در محور «ارسنجان _ مرودشت» به دلیل عملیات ایمن‌سازی محور خبر داد.
کد خبر: ۷۰۱۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷ 10 January 2019

تابناک فارس به نقل از تسنیم:حمید احمدی اظهار داشت: تردد در محور «ارسنجان_ مرودشت» (حدفاصل روستای علی‌آباد ملک) به دلیل عملیات ایمن‌سازی محور از تاریخ بیستم دی‌ماه تا اطلاع ثانوی به صورت شبانه روزی با محدودیت همراه است و امکان عبور از کنار گذر فراهم شده است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس خاطرنشان کرد: براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر استان در حال حاضر به ‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع تردد مابقی محورهای مواصلاتی استان باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.

 

وی عنوان کرد: براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 126 تردد شمار فعال در محورهای برون‌ شهری کل تردد ثبت ‌شده در شبانه روز گذشته نسبت به روز قبل 2 درصد افزایش را نشان می‌دهد که همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین 15 درصد از کل ترددها بوده است.

احمدی گفت: اوج تردد بین ساعات 7 الی 8 در محور مرودشت- شیراز و کمترین تردد در محور فراشبند- فیروزآباد بین ساعات 16 الی 17 ثبت شده که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب ‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار