رئیس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای شهر از آمادگی شیراز برای استقبال از میهمانان نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۷۰۱۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 10 January 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: برنامه ها واقدامات نوروز ۹۸ با حضور معاون خدمات شهری وشهرداران مناطق یازده گانه شهرداری در کمیسیون گردشگری وزیارت شورا بررسی شد.

سولماز دهقانی رئیس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای شهر شیراز گفت: در این جلسه شهرداران مناطق گزارشی از اقدامات انجام شده برای استقبال از نوروز ارائه دادند.

وی افزود: در راستای هماهنگی برنامه های نوروز، زیبا سازی و زدودن نازیبایی های سطح شهر و مراکز تاریخی و فرهنگی و نصب المانهای سطح شهر در اولویت فعالیت ‌ ها قرار گرفت .

دهقانی ادامه داد: به منظور استقبال از مهمانان نوروزی برنامه ریزی هایی برای اسکان مسافران و هماهنگی های لازم با مجموعه هتلداران و مهمانپذیران صورت گرفته است .

وی با اشاره به ممنوعیت اسکان مسافران در بوستان های شهر، افزود: در راستای جلوگیری از ازدحام و نازیبایی در محور حافظیه ، سعدیه و زندیه در ایام نوروز ۹۸، غرفه های صنایع دستی در این محورها برپا نخواهد شد .

دهقانی نورپردازی و همسطح سازی محورهای گردشگری، جمع اوری و پاکسازی ضایعات ساختمانی، زیبا سازی، رنگ امیزی دیوارها در محورهای ورودی شهر، مناسب سازی پیاده روها، ساماندهی تابلوهای شهر را از جمله اقدامات انجام شده برشمرد و افزود: کارگاه های متعلق به مترو دربلوار مدرس جمع اوری می شود .

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز بر اجرای برنامه های ویژه لحظه تحویل سال در راستای گردهمایی مردم و ایجاد نشاط در بین شهروندان تاکید و اضافه کرد: برنامه ریزی مناسب شهر را برای مسافران جذاب کرده و بستر ساز جذب گردشگر در تمام فصول سال خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار