هدایت‌الله رحیمی با بیان اینکه در ۱۵ روز گذشته ۶۰ تن گوشت قرمز منجمد با قیمت مصوب دولتی هر کیلو ۲۹ هزار تومان در استان فارس توزیع شده است، اظهار داشت: از شهریورماه امسال تاکنون یک هزار و ۷۶۰ تن گوشت قرمز منجمد در فارس توزیع شده است.
کد خبر: ۷۰۱۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 09 January 2019

تابناک فارس به نقل از تسنیم:هدایت الله رحیمی بیان کرد: در ۱۵ روز گذشته ۱۰ تن گوشت قرمز گرم با قیمت مصوب دولتی هر کیلو ۳۷ هزار و ۵۰۰ در فارس توزیع شده و از شهریورماه تاکنون در مجموع ۲۵۰ تن گوشت قرمز گرم در این استان توزیع شده است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی فارس از توزیع ۷۰۰ تن گوشت مرغ منجد در یک ماه گذشته با قیمت هر کیلو هشت هزار و ۹۰۰ تومان خبر داد و اعلام کرد: قیمت تخم‌مرغ در استان فارس متعادل است و روند نزولی دارد به طوری که در حال حاضر هر کیلو تخم‌مرغ بین هفت هزار و ۵۰۰ تومان تا هشت هزار تومان به فروش می‌رسد بنابراین نیازی به توزیع تخم‌مرغ در بازار نبوده است.

وی با بیان اینکه در یک ماه گذشته ۶۴۰ تن برنج در استان فارس توزیع شده و از شهریورماه تاکنون در مجموع ۳ هزار تن برنج در این استان توزیع شده است، گفت: برنج «۱۱۲۱» با قیمت هر کیلو پنج هزار و ۴۰۰ تومان و برنج تایلندی با قیمت هر کیلو چهار هزار و ۴۰۰ تومان توزیع می‌شود.

رحیمی افزود: شکر به قیمت یک هزار و ۴۰۰ تومان تاکنون ۹۰۰ تن در استان فارس توزیع شده و تنها در یک ماه گذشته ۳۰۰ تن شکر در این استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه این اقلام در فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف کارمندی و کارگری توزیع می‌شود، گفت: این اقلام با هدف متعادل کردن قیمت‌ها و با توجه به نیاز بازار و تغییرات قیمت آنها در بازار توزیع می‌شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی فارس افزود: به دلیل خشکسالی تولید گوشت در استان فارس کاهش یافته و همین خشکسالی سبب بالا رفتن هزینه علوفه دام شده و از طرفی نیز نوسانات ارزی در واردات گوشت تاثیر داشته و عوامل دیگری مثل بالا رفتن هزینه کارگری، کشتارگاه و توزیع سبب بالا رفتن قیمت گوشت شده است.

برچسب ها: توزیع ، گوشت منجمد ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار