نمایشگاه تخصصی مبلمان منزل و دکوراسیون داخلی در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس گشایش یافت.
کد خبر: ۷۰۱۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰ 09 January 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: ۱۸۰ شرکت در قالب ۵۶۳ غرفه از سراسر نقاط کشور و نمایندگان محصولاتی از کشور‌های ترکیه و چین در این نمایشگاه حضور دارند و ۳۷ درصد این مشارکت کنندگان را تولیدکنندگان و فعالان عرصه مبلمان و دکوراسیون استان فارس تشکیل داده اند.

سید محمود موسوی افزود: زمینه فعالیت غرفه داران این نمایشگاه را تولید انواع مبلمان و سرویس خواب، سرویس نهارخوری، کاور مبل، میز تلویزیون، انواع تشک و خوشخواب، لوستر، دکوراسیون داخلی اعلام کرد.
موسوی افزود: مشارکت کنندگان در این نمایشگاه در پنج سالن سرو، بهار، نرگس، ملاصدرا و حافظ و فضای باز نمایشگاهی جدیدترین محصولات و خدمات خود را در معرض دید علاقمندان قرار داده اند.
موسوی از ضمانت خرید از این نمایشگاه خبر داد اظهار کرد: عموم بازدید کنندگان برای انعقاد قرارداد خرید مبلمان در این نمایشگاه می‌توانند حداکثر ۲۰ درصد مبلغ فاکتور را پرداخت کنند و مابقی مبلغ را هنگام تحویل گرفتن سفارش خود مطابق قرارداد و به صورت صحیح و سالم، پرداخت کنند.
علاقمندان تا روز شنبه ۲۲ دی می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از این نمایشگاه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس دیدن کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار