در آغاز دور برگشت لیگ دسته یک فوتبال، فجری‌ها پذیرای نماینده البرز هستند.
کد خبر: ۷۰۱۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵ 08 January 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: تیم فجر شهید سپاسی شیراز پس از گذراندن تعطیلات نیم فصل، ساعت ۱۴ روز پنج شنبه ۲۰ دی ماه به میزبانی ورزشگاه شهید دستغیب مقابل اکسین البرز صف آرایی می‌کنند.

فجری‌ها دور رفت فاجعه باری داشتند به نحوی که با ۲ برد، هشت تساوی، پنج شکست و ۱۴ امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی قرار گرفتند و اکسین البرز هم بعنوان یک مدعی جدی از آن یاد می‌شد انتظارات را برآورده نکرد و با شش برد، پنج تساوی و چهار شکست و ۲۳ امتیاز، رده چهارم را به خود اختصاص داد.

تیم فجر مسابقات دسته یک را با مجید صالح آغاز کرد و در هفته یازدهم با جدا شدن این مربی، اسماعیل زارع سرمربی گری موقت تیم را عهده دار شد، اما این موضوع نیز تداوم نداشت و باشگاه فجر برای دور برگشت داوود مهابادی را روی نیمکت زردپوشان نشاند.

داوود مهابادی سرمربی فجرشهید سپاسی شیراز گفت: با تغییراتی که در تیم و بازیکنان دادیم به دور برگشت خوشبین هستیم و هدف گذاری ما برای قرار گرفتن تیم در میانه جدول است.

وی اضافه کرد: از تیم دور رفت ۱۷ بازیکن را نگه داشتیم و نفراتی همچون سعید جلالی راد را از پدیده مشهد، علی مرزبان و علی اکبر حیدرنیا از مس رفسنجان و سجاد دانایی را از مشکی پوشان مشهد را بخدمت گرفتیم.

احمد محمدی بهمراه کمک هایش امرالله طراح و عباس سعادت این بازی را قضاوت می‌کنند.

تیم فجر در تعطیلات نیم فصل یک بازی تدارکاتی مقابل مس شهر بابک برگزار کرد و حریف خود را ۳-یک شکست داد.

دیدار رفت دو‌تیم ۲۰ مردادماه برگزار شد و اکسین البرز با یک گل فجر شهید سپاسی را مغلوب کرد.
ا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار