مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس فارس گفت:بیش از 25 درصد از فضا‌های موجود شامل هزار و 800 باب آموزشگاه با 9 هزار و 500 کلاس درس نیاز به استحکام سازی بیشتری دارند که دراین راستا از خیران درخواست مشارکت بیش از گذشته در امر گسترش فضاهای آموزشی را داریم.
کد خبر: ۷۰۰۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷ 08 January 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:سرفراز موصلی با اشاره به تجهیز تعداد 5 هزار کلاس‌ درس به سیستم گرمایشی استاندارد، اظهار داشت: تاکنون 60 درصد این طرح محقق و مابقی در صورت تأمین اعتبار تا پایان امسال اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 3 هزار کلاس درس در استان فارس به دلیل اجرا نشدن شبکه گاز شهری به بخاری نفتی استاندارد مجهز هستند، افزود: با راه‌اندازی کمپین کلاس‌های گرم و مدارس امن در سطح کشور، خیران متعددی با خرید وسائل گرمایشی و با تأمین اعتبار موردنیاز به تجهیز کلاس‌های درس در سطح استان فارس کمک کرده‌اند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس فارس خاطرنشان کرد: هم‌اکنون 250 طرح آموزشی در سطح استان فعال بوده که به‌طور میانگین هر ناظر فنی این اداره کل 13 طرح را نظارت و تا سال آینده تمام پروژه‌ها آماده بهره‌برداری است.

وی با اشاره به اینکه از سوی خیران مدرسه‌ساز در 2 دهه اخیر تاکنون بیش از هزار و 200 طرح آموزشی با بیش از 9 هزار و 500 کلاس درس در فارس احداث شده است، بیان کرد: در 2 سال اخیر نیز میزان مشارکت‌های مردمی در ساخت فضا‌های آموزشی از 25 درصد به بیش از 45 درصد افزایش‌یافته است.

9 هزار و 500 کلاس نیاز به استحکام سازی دارد

این مسؤول با اشاره به اینکه بیش از سه‌چهارم مدارس موجود در سال‌های پس از انقلاب احداث و بیش از 10 هزار کلاس درس نیز در برابر حوادث غیرمترقبه ایمن‌سازی شده‌اند، افزود: بیش از 25 درصد از فضا‌های موجود شامل هزار و 800 باب آموزشگاه با 9 هزار و 500 کلاس درس نیاز به استحکام سازی بیشتری دارند که دراین راستا از خیران درخواست مشارکت بیش از گذشته در امر گسترش فضاهای آموزشی را داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار