معاون بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت ایلام:
معاون بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: در 9 ماهه سال جاری، 58 هزار و 585 مورد بازرسی از واحدهای اقتصادی و اصناف این استان انجام شده است.
کد خبر: ۷۰۰۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ 08 January 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ مهدی شریفی افزود: در این مدت تعداد سه هزار و 252 فقره پرونده تخلف تشکیل شد که به تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.

وی ارزش ریالی این پرونده ها را 238 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در این خصوص تعداد سه هزار و 434 تخلف نیز کشف شده است.

معاون بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت ایلام تاکید کرد: بازرسان این سازمان بصورت مستمر و روزانه در قالب تیم های بازرسی درسطح بازار حضور فعال دارند.

شریفی با بیان اینکه در این مدت ( 9 ماهه سال) 629 مورد گشت مشترک در سطح استان انجام شده است، گفت: گشت های مشترک انجام شده با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی نظیر صنعت و معدن، تعزیرات حکومتی، پلیس آگاهی و اتاق اصناف بوده است.

وی از مردم خواست تخلفات اقتصادی شامل گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، درج نکردن قیمت، عرضه خارج از شبکه و فروش اجباری را از طریق تلفن 124 و یا به صورت حضوری به بازرسان این اداره اطلاع دهند تا در سریعترین زمان ممکن به گزارش آنان رسیدگی شود.

استان ایلام بیش از 22 هزار واحد صنفی دارد./ح

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار