امام جمعه کازرون به ۱۷ دی ماه سالروز توطئه شوم استعماری کشف حجاب به دست رضاشاه قلدر اشاره کرد و گفت: فرهنگ زشت بدحجابی آن ‌روز در جامعه ما وجود دارد و باوجود اینکه قانون حجاب و عفاف در دولت اصلاحات به تصویب رسیده است، اما دولتمردان به آنن عمل نمی‌کنند.
کد خبر: ۶۹۹۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵ 04 January 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌‌های نماز جمعه امروز این شهر با اشار به برگزاری یادواره ۱۳۰۰ شهید شهرستان کازرون و تشکر از کسانی که این یادواره را برگزار کردند اظهارداشت: با وجود هوای بارانی استقبال خوبی از این مراسم شد که خود نشان از اهمیت و جایگاه بالای شهید و شهادت است.

وی به روز جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: کشاورزی بحث بسیار مهم در یک جامعه است و امسال هم نعمت باران الهی نازل شده و کشاورزان نیز با ادای حق نعمت از جمله زکات برای فقرا، شکر آن را به جا آورند.

امام جمعه کازرون با بیان اینکه 16 دی ماه روز شهدای دانشجو، حماسه خونین هویزه است که جمعی از دانشجویان به فرماندهی شهید علم الهدی در هویزه حضور پیدا کرده و در همانجا به شهادت رسیدند افزود: این شهدای عزیز بهترین الگو برای نسل جوان به‌ویژه دانشجویان هستند.

خرسند ادامه داد: در شهر و دیار خود ما شهدایی همچون شهید علی اکبر پیرویان که شخصیتی علمی بود، با وقوع جنگ در میدان حضور پیدا کرد و به شهادت رسید.

امام جمعه کازرون به ۱۷ دی ماه سالروز توطئه شوم استعماری کشف حجاب به دست رضاشاه قلدر اشاره کرد و گفت: فرهنگ زشت بدحجابی آن ‌روز در جامعه ما وجود دارد و باوجود اینکه قانون حجاب و عفاف در دولت اصلاحات به تصویب رسیده است، اما دولتمردان به آن عمل نمی‌کنند.

خرسند اضافه کرد: جای سوال دارد چرا قانون مصوب حجاب و عفاف اجرا نمی شود، چرا قانون احیای امر به معروف و نهی از منکر که مصوب مجلس است، دولت حاضر به اجرای ان نیست و چرا در محیط‌های رسمی و دولتی ما و حتی در رسانه ملی ما بعضاً بدحجابی را ترویج بکنند.

وی انتصاب استاندار جدید فارس را تبریک گفت و با اشاره به سوابق وی در بحث عمرانی اظهار امیدواری کرد که با حضور رحیمی وعده‌های استاندار سابق هم درباره شهرستان کارزون محقق شود.

خرسند با بیان اینکه با توجه به پیگیری‌هایی که صورت گرفته، شایعات موجود در فضای مجازی در مورد شهرستان کازرون صحت ندارد تاکید کرد: اکنون جامعه، شهر و کشور ما بیش از هرچیز به حفظ آرامش و وحدت نیاز دارد.

خطیب جمعه کازرون ادامه داد: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی همه باید تلاش کنیم که به کوری چشم استکبارجهانی و دشمنان دهه فجر باشکوهی در کشور و به‌ویژه شهرستان کازرون برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه برخی افراد و مسوولان از دخالت‌های نابجا و خارج از حیطه قانونی پرهیز کنند تا کار آموزش و پرورش حل شود تصریح کرد: اگر قرار باشد از شهر دیگری مدیر بیاورند، این برای همشهریان قابل قبول نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار