رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز به تشریح برنامه‌های پیش‌بینی شده این سازمان برای زیباتر كردن این كلان‌شهر در ایام نوروز ۹۸ پرداخت.
کد خبر: ۶۹۹۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰ 04 January 2019

تابناک فارس به نقل از ایکنا:جهانبخش میرزاوند،‌ رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز با اشاره به اقدامات این سازمان برای استقبال از نوروز گفت: اقدامات متعدد و متنوعی را برای زیباتر كردن شهر شیراز برای ایام نوروز ۹۸ پیش‌بینی كرده‌ایم.
وی افزود: یكی از اقدامات برگزاری مسابقه طراحی المان‌های نوروزی است كه زیباترین المان‌های طراحی شده را كه می‌توانند سازه‌هایی از گل و گیاه و یا نمادهای تاریخی، فرهنگی، هنری و غیره باشند را ساخته و برای ایام نوروز در سطح شهر شیراز نصب خواهیم كرد.
میرزاوند با تأكید بر اینكه برنامه‌ریزی‌های متعددی انجام داده‌ایم تا شب عید ۹۸ متفاوت‌تر از شب‌های عید سال‌های گذشته باشد، گفت: یكی از این برنامه‌ها نورپردازی‌ها در كل سطح شهر شیراز و به خصوص در جاهای تاریخی نظیر دروازه قرآن، ساختمان ارگ و غیره كه به صورت خاص آن را انجام خواهیم داد.
وی با تصریح اینكه سازه‌های گل و سبز در سطح شهر نسبت به سال گذشته دو برابر خواهند شد، گفت:‌ در مقابل اماكنی كه مردم رفت و آمد زیادی دارند نظیر درمانگاه‌ها، بیمارستان‌ها، كلانتری‌ها و ادارات گلدان‌های گل قرار داده خواهد شد.
رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز ادامه داد: همچنین در مقابل ورودی ادارات مختلف گلدان‌های گل قرار خواهیم داد كه این كار را بیشتر از سال گذشته انجام خواهیم داد.
وی با بیان اینكه ما در حقیقت با قرار دادن گلدان گل در مقابل مكان‌های مختلف پیام عید را به شهروندان و مسافران خواهیم رساند، گفت: تمام تلاش خود را خواهیم كرد تا نوروز ۹۸ ایامی سرزنده‌تر و سبزتر از سال‌های گذشته برای شهروندان و مسافران باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار