امام جمعه کازرون:: شهدا در نبرد با دشمن هیچگاه به دنبال نتیجه نبودند، چه کربلای 4 که نتیجه آن شکست بود و چه کربلای 5 که پیروز شدیم، همه عملیات ها از افتخارات دفاع مقدس است و نباید فرماندهان را مذمت یا شماتت کنیم.
کد خبر: ۶۹۹۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲ 04 January 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا:حجت الاسلام محمد خرسند در آیین گرامیداشت یک هزار و 300 شهید دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم شهرستان کازرون افزود: شهدا در نبرد با دشمن هیچگاه به دنبال نتیجه نبودند، چه کربلای 4 که نتیجه آن شکست بود و چه کربلای 5 که پیروز شدیم، همه عملیات ها از افتخارات دفاع مقدس است و نباید فرماندهان را مذمت یا شماتت کنیم.
وی در ادامه دلاوری های شهدا و صبر خانواده آنها را ستود و افزود: برگزاری یادواره سالیانه عملیات های کربلای 4 و 5 که مردم این منطقه طی آنها 188 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند افتخاری برای مردم این دیار محسوب می شود.
امام جمعه کازرون گفت: از دیرباز مردم این شهرستان، دین خود را به اسلام وانقلاب اسلامی ادا کرده، یک هزار و 300 تقدیم انقلاب نموده اند و امروز بیش از هر زمان دیگر به بزرگداشت شهدا نیازمندیم.
خرسند اظهار داشت: مردم این دیار در مراسم های بزرگداشت شهدا حضور پرشوری دارند و اگر سر مساله ای دلخوری داشته باشند به حساب اسلام، انقلاب و نظام نمی گذارند و وفادار به انقلاب هستند.
در این آیین که حضور جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم شهرستان کازرون گرامی داشته شد.
محسن رضایی فرمانده پیشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دبیر کنونی مجمع تشخیص مصلحت نظام در سالروز عملیات کربلای 4 (پنجم دی 1365) در توییتی نوشت: «با عملیات کربلای چهار به دشمن وانمود کردیم که عملیات سالانه ما تنها همین بوده است. ده روز بعد در همان نقطه و در زمانی که نیروهای ارتش بعثی به مرخصی رفته بودند، عملیات کربلای پنج را انجام دادیم. عملیات کربلای چهار برای فریب دشمن انجام شد. اگر تحلیلگر تاریخی در فهم آن فریب بخورد، پس وای به حال نوشته های او.»
انتشار ادعاهای رضایی بلافاصله با واکنش های گسترده کاربران فضای مجازی مواجه شد بیشتر آنها با برجسته کردن بخش هایی از اظهارات رضایی مبنی بر «فریب بودن» عملیات خواستار روشن شدن زوایای پنهان این عملیات شدند.
رضایی دهم دی ماه جاری در برنامه 'حالا خورشید' شبکه 3 سیما اعلام کرد که اگر به سه روز قبل بر می گشت توئیت خود را با حذف دو کلمه از«عملیات کربلای 4 برای فریب دشمن انجام شد» به «عملیات کربلای چهار فریب دشمن شد» تغییر می داد.
شهرستان کازرون در 120 کیلومتری غرب شیراز واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار