مسئول اکران جشنواره عمار در نهاوند با اشاره به اینکه نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار با حضور امام‌جمعه، نماینده مردم نهاوند در مجلس، فرمانده سپاه و جمعی از خانواده‌های شهدا در سالن اداره ارشاد اسلامی نهاوند برگزار شد، اظهار کرد: طبق روال سال‌های گذشته، امسال نیز اکران‌های عمومی جشنواره مردمی فیلم عمار با برگزاری مراسم افتتاحیه در شهرستان نهاوند آغاز شد.
کد خبر: ۶۹۸۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴ 02 January 2019
اکرم حیدری گفت: فیلم‌های جشنواره مردمی عمار به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب در ۴۰ منطقه نهاوند برای همشهریان به صورت رایگان اکران می‌شود.

به گزارش نافع، حیدری افزود: شهرستان نهاوند در طول سال‌های اکران جشنواره عمار همیشه جز برترین شهر‌های کشور بوده و سال گذشته نیز نهاوند به عنوان برترین شهر کشور در زمینهٔ اکران فیلم‌های جشنواره عمار معرفی شد.

مسئول اکران جشنواره عمار در نهاوند گفت: استقبال گسترده مردم نهاوند از اکران‌های سال گذشته باعث شده که امسال نیز برنامه اکران‌ها گسترده شود تا جمعیت بیشتری را تحت پوشش قرار دهد.

وی با بیان اینکه طبق هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، امسال در ۴۰ منطقه نهاوند فیلم‌های جشنواره مردمی عمار برای همشهریان اکران می‌شود، تصریح کرد: در سال گذشته طبق اعلام مسؤولان جشنواره عمار، حدود ۲۱ هزار نفر از جمعیت شهرستان موفق به تماشای فیلم‌های جشنواره شدند که باعث تحسین مسؤولان این جشنواره بزرگ شد.

حیدری ادامه داد: مراسم افتتاحیه با استقبال پرشور خانواده‌های نهاوندی برگزار که در اولین قدم مستند «پرسنل اداره سوم» با با حضور کارگردان توانمند و نام‌آشنای این اثر، آقای ایمان گودرزی اکران و مورد توجه قرار گرفت.

وی گفت: مستند «پرسنل اداره سوم» در مورد یکی از اعضای ساواک است که بعد از چهل سال با کسانی که آن‌ها را بازجوئی و شکنجه کرده روبرو می‌شود که بسیار جالب و تماشایی است.

مسئول اکران جشنواره عمار در نهاوند بیان کرد: برگزاری جشنواره عمار در طول این چند سال باعث شد تا کارگردانان انقلابی و متعهد آثار بسیار فاخری تولید کنند و با مردمی و رایگان بودن اکران‌های این جشنواره باعث شده همه مردم بتوانند این آثار را تماشا کنند.

وی خاطرنشان کرد: فیلم‌های جشنواره عمار در نهاوند در نقاط مختلف شهری و روستایی برای همه اقشار مردم به صورت رایگان اکران خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار