کد خبر: ۶۹۷۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶ 31 December 2018
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: رضا دانش پژوه هنرمند این استان برای ارائه فیلم نامه سینمایی «روزی روزگاری بویراحمد» موفق به کسب لوح افتخار جشنواره مردمی فیلم عمار شد.
محمدشریف اسلامی اظهار داشت: 2 فیلم نامه سینمایی از دانش پژوه هنرمند کهگیلویه و بویراحمدی به نام های «تهران» و «روزی روزگاری بویراحمد» در این جشنواره پذیرفته شد.
وی افزود: از این 2 فیلم نامه سینمایی رضا دانش پژوه «روزی روزگاری بویراحمد» به بخش مسابقه افتتاحیه جشنواره مردمی فیلم عمار راه پیدا کرد.
اسلامی بیان کرد: نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار به مدت 12 روز و از 9 تا 20 دی امسال در تهران و دیگر نقاط کشور برگزار می ‌شود.
وی عنوان کرد: همچون سال‌ های گذشته اکران ‌های مردمی این جشنواره پیش از افتتاحیه رسمی آن آغاز شده و علاقمندان برای دریافت و اکران فیلم ‌ها می ‌توانند کلمه «ثبت نام» را به 30004550 ارسال یا به نشانی اینترنتی Ekran.ammarFilm.ir مراجعه کنند.
رضا دانش پژوه متولد سال 1358 در شهر یاسوج، دانش آموخته رشته مدیریت از کشور هندوستان، مستندساز، فیلم نامه نویس و تصویربردار است.
وی ساخت مستندهای موقوفه حاجی محمد اصفهانی، لنز واید و نیهال در کشور هندوستان، نویسندگی و کارگردانی مستند بلند یوزپلنگ، ساخت چند فیلم کوتاه و کسب مقام های متعدد در جشنواره های مختلف ملی را در کارنامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار