معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان همدان با اشاره به اینکه ۱۷۶ بیمار خاص تحت حمایت کمیته امداد استان هستند، افزود: بیماری‌های خاص شامل ام اس، هموفیلی، تالاسمی، دیالیزی و بیماران پیوند کلیه می‌شود.
کد خبر: ۶۹۷۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۷ 30 December 2018
علی بحیرایی گفت: کمیته امداد استان از ۱۷۶ بیمار خاص و یک هزار و ۲۳۰ بیمار صعب‌العلاج حمایت می‌کند.

به گزارش تسنیم، بحیرایی اظهار داشت: تأمین سلامت روانی بیماران و کاهش دغدغه‌های آن‌ها در پرداخت هزینه‌های درمان از رویکرد‌های اساسی کمیته امداد است.

بحیرایی در مورد حمایت کمیته امداد از یک هزار و ۲۳۰ بیمار صعب‌العلاج استان، گفت: هزینه‌های شیمی‌درمانی و پرتودرمانی این بیماران در صورت داشتن کارت درمان کمیته امداد به صورت کامل از سوی این نهاد پرداخت می‌شود.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان همدان بیان کرد: بیماران صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد در صورت استفاده از بیمه سایر مؤسسات درمانی در زمینه پرداخت فرانشیز به آن‌ها کمک می‌شود و شامل بیماری‌های سرطانی، دیابتی و بیماران زمین‌گیر می‌شود. 

بحیرایی با بیان اینکه بیماران صعب‌العلاج زمین‌گیر و به تنهایی توانایی انجام امور شخصی خود را ندارند، عنوان کرد: ماهیانه ۱۰۰ هزار تومان علاوه‌بر کمک به پرداخت فرانشیز و خرید تجهیزات پزشکی مورد نیاز به حساب این بیماران واریز می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه بیماران خاص و صعب‌العلاج به علت هزینه‌های بالای درمان نیازمند حمایت خیران هستند، تصریح کرد: در «طرح شفا» افراد نیکوکار برای حمایت مالی از بیماران می‌توانند به مراکز کمیته امداد شهرستان‌ها مراجعه کنند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان همدان ابراز کرد: برای تامین تجهیزات پزشکی در هشت ماهه امسال نیز ۳ میلیارد ریال تاکنون هزینه شده است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار