نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت انتخاب استاندار فارس همچنان نا مشخص است و گزینه های مختلفی مطرح هستند.
کد خبر: ۶۹۵۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸ 27 December 2018

تابناک فارس به نقل از مهر:علی اکبری با اشاره به اینکه تا این لحظه وضعیت استانداری فارس نا مشخص است، تاکید کرد: صحبت هایی با وزیر کشور و معاون رئیس جمهور انجام شده اما وضعیت استانداری فارس همچنان نا مشخص است.

وی تصریح کرد: نمایندگان فارس اعلام کردند که با ما گزینه های خود را معرفی می کنیم تا وزارت کشور نظر خود را بیان کند و یا اینکه وزارت کشور گزینه ها را اعلام و نمایندگان نظر بدهند.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: تذکر جدی داده ام که استان فارس نباید بیش از این مورد ازمون و خطا قرار گیرد زیرا عقب افتادگی استان فارس نیز به دلیل ثبات مدیریت ارشد است.

اکبری یادآور شد: نباید فراموش کرد که حضور یکساله و دو ساله یک استاندار نمی تواند باعث افزایش ظرفیت و یا استفاده از ظرفیت های زیاد استان فارس باشد.

وی تاکید کرد: عدم ثبات مدیریت در استان فارس باعث شده برنامه ریزی طولانی مدت وجود نداشته باشد زیرا حضور استاندار جدید باعث خواهد شد که چند ماه به شناخت استان وظرفیت ها از بین برود.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی در خصوص بومی و یا غیر بومی بودن استاندار فارس نیز گفت: استان فارس از لحاظ داشتن نیروی انسانی در وضعیت بسیار مناسبی است اما هنوز به طور قاطع اعلام نشد که انتخاب استاندار از میان افراد غیر بومی انجام می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار