مدیرکل بیمه سلامت فارس با اشاره به تلاش برای پرداخت بدهی‌ها گفت: مطالبات پزشک‌های خانواده نیز تا شهریور ماه صد در صد پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۶۹۵۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱ 25 December 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم:فرهاد لطفی بعدازظهر امروز در نشست خبری با اشاره به جمعیت 5 میلیون نفری استان فارس اظهار داشت: بیش از دو میلیون و 800 هزار نفر بیمه شده این صندوق هستند.

وی با بیان اینکه بیمه‌شدگان می‌توانند در چهارچوب قانون از تمامی خدمات درمانی استفاده کنند، گفت: در پایان این هفته با انجمن بیمارستان‌های خصوصی جلسه برگزار می‌کنیم و در تلاش هستیم برای ارائه خدمت بیشتر قرارداد بیمارستان‌های خصوصی را فعال کنیم.

مدیرکل بیمه سلامت استان فارس با اشاره به اینکه هزینه سالانه این بیمه برای مراکز دولتی و خصوصی 674 میلیارد تومان است، افزود: آمارها بیان‌گر آن است که معوقات مراکز درمانی دانشگاهی را تا شهریور ماه امسال را پرداخت کردیم و همچنین تا 70 درصد نیز مطالبات مراکز دولتی در مهر و آبان نیز پرداخت شده است.

لطفی بیان کرد: مطالبات بخش‌های خصوصی به جز داروخانه‌ها تا پایان امسال تسویه می‌شود.

مدیرکل بیمه سلامت فارس بدهی سال 96 بیمه سلامت به بخش خصوصی و دولتی را 300 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: مطالبات 3 ماهه اول بخش خصوصی پرداخت شده اما 9 ماه باقی مانده را به زودی پرداخت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در سال 97 پرداختی‌ها مداوم بوده و رضایت ایجاد شده است، تاکید کرد: مطالبات پزشک‌های خانواده نیز تا شهریور ماه صد در صد پرداخت می‌شود.

 

لطفی درباره پرداختی‌های بیماران به بخش خصوصی گفت: تمامی بیمارانی که به این مراکز مراجعه کردند با تحویل اسناد مبلغ مشخص شده را طبق نوبت دریافت می‌کنند و چنانچه در این زمینه مشکلاتی مشاهده شود آنان می‌توانند از طریق سامانه 1666 مشکلات خود را مطرح کنند تا پیگیری شود.

وی درباره جمعیت تحت پوشش بیماران خاص افزود: بیماران خاص از جمله دیالیز، هموفیلی، پیوند کلیه، ام اس و تالاسمی بیش از 6 هزار و 500 نفر در استان هستند که از طریق بیمه سلامت خدمات دارویی ودرمانی دریافت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار