پسر جوان به اتهام اسیدپاشی روی نامادری‌اش دستگیر شد.
کد خبر: ۶۹۴۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴ 24 December 2018
به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، صبح روز 20 آذر وقوع یک اسیدپاشی در خیابان جهاد به کلانتری 138 جنت آباد اعلام شد. با حضور مأموران در محل حادثه، خانم جوانی که دستانش سوخته بود مدعی شد یک موتورسوار از پشت به او نزدیک شده و در یک لحظه اقدام به پاشیدن اسید به سمت او کرده است.
با تشکیل پرونده و ضمن هماهنگی با سرپرست دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده برای ادامه رسیدگی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. زن جوان در تحقیقات به کارآگاهان گفت: پسر شوهرم به‌ نام «سعید» 21 ساله روی من اسید ریخت. چهره‌اش را ندیدم اما از روی ظاهر و هیکل و همچنین موتورسیکلتی که سوار بود او را شناختم و اطمینان دارم که اسیدپاشی توسط وی انجام شده است.
پس از این شکایت، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با مراجعه به خانه سعید در منطقه جنت آباد اطلاع پیدا کردند که وی همزمان با اسیدپاشی از تهران خارج شده و به یکی از شهرهای شمال غرب کشور رفته است. ردیابی‌های پلیسی برای دستگیری سعید در دستور کار قرار داشت که سرانجام کارآگاهان اطلاع پیدا کردند سعید به تهران برگشته است و در حال حاضر در خانه یکی از بستگان نزدیک خود در خیابان آفریقا مخفی شده است که بلافاصله هماهنگی‌های لازم انجام و سعید نیمه شب یکم دی دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد. سعید پس از انتقال به اداره شانزدهم پلیس آگاهی منکر هرگونه اقدام به اسیدپاشی شد و گفت: نامادری‌ام بواسطه اختلاف حساب مالی اقدام به طرح شکایت از من کرده است و این توطئه او برای انتقام از من است. سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: متهم پرونده با قرار قانونی از سوی مقام قضایی و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.  
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار