کد خبر: ۶۹۴۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱ 23 December 2018
همایش منطقه ای پیشگیری از خودکشی در حالی برگزار شد که برخی سخنرانان به جای ارائه راهکار بیشتر مدیحه‌سرایی می‌کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ظهر امروز همایش منطقه ای پیشگیری از خودکشی با حضور معاون فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی گچساران، رئیس شبکه بهداشت کهگیلویه، رئیس دانشگاه علمی و کاربردی گچساران و با حضور دانشجویان و دانش آموزان در سالن آموزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.

 بر اساس این گزارش، در حالی امروز همایش منطقه‌ای پیشگیری از خودکشی در سالن آموزش نفت برگزار شد که مسوولان شهرستان و حتی معاونان آنها در این همایش حضور نداشتند.

این در حالی است که در رسانه‌ها و میادین شهر بنر تبلیغات برگزاری این همایش نصب و اطلاع رسانی و در 10 روز گذشته نیز جلسه‌ای برای برگزاری این همایش با حضور مسوولان شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری گچساران برگزار شد.

گفتنی است، سخنران اصلی این مراسم امروز نیز در این همایش حضور نداشت و هر مسوولی که پشت تریبون می‌رفت تنها و تنها به خوش آمدگویی تک تک افراد می پرداخت.

متاسفانه مسوولان برنامه‌های دیگری را در اولویت کار داده و در این همایش حضور نیافتند.

 از نکات جالب دیگر این همایش مجری برنامه بود که می‌خواست حال و هوای این همایش را تغییر دهد و بیان کرد، آقایان مسوول اگر اختلاس 4 هزار میلیارد دلاری نکنند ما جوانان دست به خودکشی نخواهیم زد.

 از دیگر نکات جالب این همایش هر شخصی پشت تریبون می آمد خود را به عنوان دعوت شده به این همایش می‌خواند و راهکاری برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی از جمله خودکشی نداشت.

 در این همایش از نماینده شهرستان  به دلیل اختصاص اعتبارات بالا به شهرستان گچساران تقدیر و تشکر به عمل آمد تا جایی که رئیس دانشگاه علمی و کاربردی 2 گچساران  عنوان کرد: شهرستان گچساران در یک وضعیت منابع مالی خوبی قرار گرفته و این اعتبارات به برکت وجود نماینده شهرستان است.

 این همایش در حالی برگزار شد که می توانست راهکاری برای رفع معضلات و کاهش آسیب‌های اجتماعی باشد و برنامه هایی در دستور کار متولیان امر و ایجاد شور و نشاط در جامعه و به خصوص برای نوجوانان و جوانان این شهرستان باشد تا بار دیگر شاهد اتفاقات ناگواری از جمله خودکشی جوانان در این شهرستان و یا در دیگر مناطق این استان و کشور نباشیم.

 به امید روزی که این همایش ها با رویکردی بهتری برای جوانان شهرستان  با حضور پررنگ مسوولان برگزار شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
از نکات قابل توجه دیگر این همایش که در نوع خود بی نظیر بود ، تقدیر و خودسرایی بود که با لوح تقدیر به بانیان این همایش که وظیفه آنها بود ٰ اهداء شد !!!
اما در متن نقدگونه زیبای شما ، موارد دیگری هم می شد اضافه نمود !
بعنوان مثال مدیر شبکه بهداشت کهگیلویه که ظاهراً تحصیلکرده علوم اجتماعی است ٰ، نتوانست راهکار مناسب و علمی در جهت کاهش خودکشی ارائه دهد ! و بسیاری از حرفهای ایشان اصلا ربطی به عنوان همایش نداشت !
توصیه ایشان در خصوص ازدواج و سن بالای دختران مجرد هم نتیجه ای در بر نخواهد نداشت زیرا خود ایشان پدر مجرد هرگز ازداج نکرده است !! چگونه می تواند به جوانان توصیه کند که ازدواج کنند !!!!!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار