فرماندار شهرستان فسا با اشاره به این نکته که هدف عمده­ ما کسب رضایت مردم از عملکرد مدیران شهری و شوراها است، افزود: در صورت تحقق این امر، جامعه‌­ای پر نشاط­‌تر همراه با حس همکاری بیشتر مردم با مدیران به وجود می­‌آید.
کد خبر: ۶۹۳۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰ 23 December 2018

تابناک فارس به  نقل از فارس: سلیمان کرمی در نشست با شهردار و کارکنان شهرداری فسا اظهار داشت: اگر چه شهرداری با مشکلات عدیده فراوانی رو به روست اما با توجه به ظرفیت­‌های بالقوه اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و حضور نخبگان فسایی، می‌­توان بر این مشکلات غلبه کرد.

وی با اشاره به این نکته که هدف عمده­ ما کسب رضایت مردم از عملکرد مدیران شهری و شوراها است، افزود: در صورت تحقق این امر، جامعه‌­ای پر نشاط­‌تر همراه با حس همکاری بیشتر مردم با مدیران به وجود می­‌آید.

فرماندار فسا با بیان اینکه زیباسازی و فضاسازی مطلوب شهری نیاز به صرف هزینه‌های سنگین ندارد، گفت: می‌­توان با برخورداری از ذهن خلاق و توانمند هنرمندان بومی، با هزینه­‌های منطقی و متعادل، المان­‌های زیبا و پرمفهوم و به دور از نمادهای پیچیده ساخت که در عین سادگی، حامل پیام­‌های همه فهم و فراگیر باشد.

وی تاکید کرد: انتقادهایی که در برخی موارد از عملکرد شهرداری و شورای شهر می‌شود به منزله وجود اختلاف ریشه­‌دار و اساسی نیست، زیرا هدف از این انتقادات اصلاح امور شهری با هدف رضایت‌مندی شهروندان بوده و مسوولین برای رسیدن به این مطلوب، آماده هر نوع همکاری هستند.

کرمی اظهار داشت: از شورای شهر نیز انتظار می‌­رود که فعالیت­شان جنبه کاربردی بیشتری داشته ­باشد تا مردم ثمره تصمیمات آن­ها را در چهره­ شهر مشاهده کنند.

وی گفت: امیدواریم برخلاف دو سال گذشته که پروژه‌­ای جهت شروع و یا افتتاح از طرف شهرداری نداشتیم، دهه فجر امسال متفاوت از دو سال اخیر باشد.

 

برچسب ها: فرماندارفسا ، رضایت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار