تیم فوتبال العین امارات سه شنبه شب با برتری مقابل ریورپلاته آرژانتین خلاق شگفتی بزرگ شد و به فینال جام باشگاه های جهان راه یافت.
کد خبر: ۶۹۲۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۱ 18 December 2018

ایرنا نوشت: از مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های جهان که به میزبانی امارات در حال برگزاری است، ریورپلاته آرژانتین قهرمان لیبرتادورس به مصاف العین امارات میزبان این دوره از مسابقات رفت که این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه و وقت های اضافه با تساوی ۲ بر ۲ همراه شد و العین در ضربات پنالتی به برتری دست یافت و فینالیست شد.

برخلاف انتظار تیم العین عملکردی عالی در این بازی داشت و در دقیقه سوم ضربه «مارکوس برگ» سوئدی با اشتباه «آرمانی» دروازه بان ریورپلاته همراه شد تا گل نخست العین به ثمر برسد.

پس از گذشت دقایقی نماینده آرژانتین به شرایط روحی مناسب بازگشت و با ۲ گل متوالی «رافائل بوره» از حریف پیش افتاد.

در دقایق آغازین نیمه دوم «کایو» مهاجم برزیلی و خوش تکنیک العین گل تساوی را درون دروازه حریف جای داد و ورزشگاه را غرق در شادی کرد.

در دقیقه ۶۸ رویورپلاته صاحب ضربه پنالتی شد که «مارتینز» این بخت طلایی را از دست داد تا بازی در ۹۰ دقیقه با تساوی ۲ بر ۲به اتمام برسد.

در ۲ وقت اضافه نیز گلی به دست نیامد تا ضربات پنالتی، تعیین کننده تیم برتر و فینالیست شود.

در ضربات پنالتی، بازیکنان العین هر پنج ضربه خود را به گل تبدیل کردند، اما «انزو پرز» هافبک تیم ملی آرژانتین آخرین ضربه ریورپلاته را از دست داد تا تیمش بازنده شود.

العین برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی برابر نماینده نیوزلند و تونس به پیروزی رسیده بود و ریورپلاته نیز از نیمه نهایی وارد این مسابقات شد.

قهرمانان اروپا و آمریکای جنوبی کار خود را در جام باشگاه های جهان از مرحله نیمه نهایی آغاز می کنند.

چهارشنبه شب در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی، رئال مادرید قهرمان ۲ دوره گذشته این رقابت ها به مصاف کاشیماآنتلرز ژاپن قهرمان آسیا می رود.

تیم العین در فصل پیش روی لیگ قهرمانان آسیا با استقلال تهران همگروه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار