فرمانده انتظامي استان گفت: از ابتداي سال جاري تا كنون يك ميليون و 200 هزار ليتر سوخت قاچاق در استان كشف شده كه اين ميزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، 96 درصد افزايش داشته است.
کد خبر: ۶۹۲۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵ 18 December 2018

تابناک فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس:سردار "احمد علي گودرزي" بيان كرد: مأموران نيروي انتظامي استان فارس با كنترل ويژه محورهاي مواصلاتي و خودروهاي عبوري، مبارزه با قاچاق سوخت را در دستور كار خود قرار داده است و با قاچاقچيان به شدت برخورد مي كند.

وي ادامه داد: در اين راستا از ابتداي سال جاري تاكنون 154 خودرو سبك و سنگين حامل سوخت قاچاق توقيف و 170 متهم دستگير و به مراجع قضائي معرفي شده اند.

فرمانده انتظامي استان فارس خاطر نشان كرد: طي اين مدت 174 فقره پرونده تشكيل و در مجموع يك ميليون و 200 هزار ليتر سوخت قاچاق كشف شده كه نسبت به مدت مشابه سال قبل، 96 درصد افزايش داشته است.

سردار گودرزي با بيان اينكه مأموران انتظامي 15 محل دپو سوخت قاچاق را طي اين مدت شناسايي كردند، گفت: ارزش اين كشفيات، برابر نظر كارشناسان مربوطه، 23 ميليارد ريال برآورد شده است.

وي با تأكيد بر اينكه پليس اقدامات خود را در راستاي برخورد با قاچاقچيان و كشف سوخت قاچاق با جديت و قاطعيت انجام مي دهد، تأكيد كرد: در اين راستا نيروي انتظامي نيازمند همكاري و تعامل ساير نهادها و ارگان هاي مربوطه در خصوص برخورد با اين پديده شوم است تا بتواند همه اقدامات خود را به خوبي انجام دهد.

برچسب ها: کشف ، سوخت ، قاچاق ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار