تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به وقوع زلزله مهرماه در شهرستان اردل، گفت: در اثر این زلزله ۲۹۷ خانواده خسارت دیدند که غرامت آن‌ها در حال پرداخت است.
کد خبر: ۶۹۱۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵ 16 December 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری؛ مهرداد شریف‌پور با بیان اینکه واحدهای مسکونی مددجویان کمیته امداد استان تحت پوشش بیمه حوادث هستند، گفت: هر ساله خسارت‌های ناشی از حوادث طبیعی از جمله سیل، زلزله و آتش‌سوزی معیشت مددجویان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به زلزله شهرستان اردل در مهرماه سال جاری، افزود: در این حادثه براساس ارزیابی‌های کارشناسان ۲۹۷ خانواده از مددجویان این نهاد خسارت دیدند.
وی ادامه داد: میزان خسارت این افراد برآورد شده و از سوی بیمه در حال پرداخت است.
شریف‌پور اضافه کرد: سال گذشته نیز ۳۲۱ خانواده از مددجویان در حوادث سیل، زلزله و آتش‌سوزی خسارت دیدند که ۲۸۳ میلیون تومان غرامت از سوی بیمه‌های طرف قرارداد به آن‌ها پرداخت شده است.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه آموزش کمک‌های اولیه سبب ارتقای دانش و شناخت مددجویان از نحوه واکنش در حین و بعد از حوادث می‌شود گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۱۵۷ مددجو و ۹۳ نفر از کارکنان کمیته امداد استان دوره‌های آموزش‌های مدیریت بحران، هلال احمر و کمک‌های اولیه را گذراندند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار