مجمع دانشجویی آرمان طی بیانیه ای اعلام کرد:بنظر می‌رسد دست‌هایی تصمیم گرفته‌اند با اینگونه اعمال موذن جامعه را که باید علمدار مطالبه و پرسشگری باشد را به دلقکی صرف، جهت حضور در جشن‌ها، کنسرت‌ها، جُنگ‌های شادی و میتینگ‌های سیاسی تبدیل کنند! امروز نادیده گرفتن محرومان، قطع کردن ارتباط دانشجو با طنین صدای مستضعفین بزرگترین خیانت به خون شهدا و بازی در پازل دشمن، جهت تقویت شکافِ بینِ مردم و نظام محسوب می‌گردد.
کد خبر: ۶۹۱۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰ 15 December 2018

تابناک فارس به نقل از شیرازه: مجمع دانشجویی آرمان دانشگاه شیراز در خصوص لغو برنامه «درمحله سعدی چه خبر است؟» از طرف فرمانداری و شورای تامین استان بیانیه ای صادر کرد.

مجمع دانشجویی آرمان دانشگاه شیراز پیرو گرامی‌داشت روزدانشجو و نیز احیای رسالت اصلی دانشجویان یعنی همنشینی با مردم و رسیدگی به مشکلات و معضلات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و معیشتی به حق آن‌ها برنامه ای تحت عنوان «درمحله سعدی چه خبر است؟» را برای چهارشنبه بیست و یکم آذرماه تدارک دیده بود. اما در اوج ناباوری و بهت این برنامه از سوی فرمانداری و شورای تامین استان لغو گردید. این اقدام شگفت آور در حالی صورت گرفته است که دانشجویان هیچگونه قصدی مبنی بر تجمع یا سخنرانی اعتراضی نداشته اند و هدف آن‌ها سرکشی به خانواده‌های محروم این منطقه از شیراز و شنیدن درددل آن‌ها بوده است. ظاهراً در این شهر برخی از مسئولین بجای تقویت روحیه توجه به کوخ‌نشینان و محرومان جامعه علاقه‌مند به بازدید و توجه دانشجویان به کاخ‌های مسئولین می‌باشند. خود به مناطق محروم نمیروند اجازه هم نمیدهند دانشجویان به مناطق محروم شهر بروند. کار به جایی رسیده که کسانی که شعار آزادی سرمیدهند، حتی اجازه دیدن مناطق محروم شهر را نیز به دانشجویان نمیدهند. این چه هوش امنیتی ای است که پای درد دل ولی نعمتان انقلاب نشستن را با مصوبه عالی ترین نهاد امنیتی استان لغو میکند؟! آقایان باید بدانند اینگونه برخوردهای قهری که فضای دانشگاه را امنیتی می کند به اهداف خود نخواهد رسید چرا که هیچگونه ارتباطی با اهداف انقلاب اسلامی ندارد.

بنظر می‌رسد دست‌هایی تصمیم گرفته‌اند با اینگونه اعمال موذن جامعه را که باید علمدار مطالبه و پرسشگری باشد را به دلقکی صرف، جهت حضور در جشن‌ها، کنسرت‌ها، جُنگ‌های شادی و میتینگ‌های سیاسی تبدیل کنند! امروز نادیده گرفتن محرومان، قطع کردن ارتباط دانشجو با طنین صدای مستضعفین بزرگترین خیانت به خون شهدا و بازی در پازل دشمن، جهت تقویت شکافِ بینِ مردم و نظام محسوب می‌گردد.

مجمع دانشجویی آرمان دانشگاه شیراز ضمن محکوم کردن این رویه ناصواب فرمانداری، به آنانی که افق های دوردست را میبینند توصیه میکند تدبیر امور این شهر را به دست سرپرست فرمانداری ای که سطح ادراک سیاسی امنیتی اش در حدی نازل است که با یک برنامه ساده دانشجویی اینچنین برخورد میکند نسپارند. چرا که سپردن امور به چنین افرادی هزینه های بسیاری بر اداره ی شهر وارد خواهد کرد.

ما همچنان از خط اصولی دفاع از محرومان و مستضعفان پاسداری خواهیم کرد، امیدواریم آنانی هم که مسیر خود را در پیوند با مراکز قدرت و ثروت تعیین کرده اند به مسیر تحقق آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی بازگردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار