مدير بورس منطقه‌ای فارس گفت: 117 ميليون و 734 هزار سهم و حق تقدم به ارزش 394 ميليارد ريال هفته‌ گذشته در بورس فارس مبادله شد.
کد خبر: ۶۹۰۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶ 15 December 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:کرشمه ترابیان بابیان این‌که 38 درصد از معاملات هفته‌ی گذشته مربوط به خرید و 62 درصد از معاملات مربوط به فروش سهام است، اظهار داشت: در معاملات بورس منطقه‌ای فارس 117 میلیون و 734 هزار سهم مبادله شد.

وی با اشاره به مبادله 394 میلیارد ریالی حق تقدم، افزود: تعداد سهام مبادله شده در این هفته مربوط به 297 شرکت است که در این مدت برای 137 نفر کد سهام‌داری جدید صادر شد.

مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس بابیان این‌که بیشترین تقاضای خرید سهام مربوط به شرکت‌های «افست»، «سایپا آذین» و «قطعات اتومبیل ایران» بود، گفت: شرکت‌های «سایپا»، «ذوب آهن اصفهان» و «صنعتی معدنی چادرملو» بیشترین تقاضای فروش سهام را داشتند.

ترابیان بیشترین ارزش ریالی خرید سهام را مربوط به شرکت‌های «سرمایه‌گذاری بهشهر»، «بانک صادرات» و «بانک ملت» عنوان کرد.

وی ادامه داد: سهام شرکت‌های «بانک تجارت»، «سرمایه‌گذاری سایپا» و «داده گستر عصر نوین‌ های وب» بیشترین ارزش ریالی فروش را داشتند.

مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس با اشاره به فعالیت 28 شرکت کارگزاری در بورس از کاهش 1508 واحدی شاخص کل بازار خبر داد و تصریح کرد: شاخص کل بازار به عدد 165 هزار و 352 رسید.

برچسب ها: بورس ، فارس ، سهم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار