امام‌جمعه فیروزآباد:مسوولان مربوطه می‌خواهیم هر چه زودتر به این آشفتگی‌ها پایان و اقتصاد کشور را بر روی چرخه صحیح خود قرار دهند.
کد خبر: ۶۹۰۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰ 14 December 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام سید عزیزالله هاشمی‌زاده در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه این هفته فیروزآباد با اشاره به 7آذر سالروز شهادت آیت‌الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه اظهار داشت: بی‌شک هنگامی که دانشگاه و حوزه علمیه دست‌به‌دست هم دهند، می‌تواند تحول عظیمی در جامعه و جهان ایجاد کنند.

وی آشنایی حوزویان با دانشجویان، تقویت معنوی رفتارهای ارزشی در دانشگاه‌ها، ارتباط همه‌جانبه بین حوزه و دانشگاه در ابعاد مختلف علمی، سیاسی و اخلاقی و همچنین وحدت حوزه و دانشگاه که عامل مهم پیشرفت کشور است را از مهم‌ترین آثار وحدت حوزه و دانشگاه عنوان کرد.

هاشمی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گرانی‌ها و عدم نظارت به مراکز تولیدی کشور بیان داشت: همه ما باید به این نکته توجه داشته باشیم که امت به پا خواسته ما همچنان پایگاه‌های دفاعی خود را جانانه ایستاده و به استکبار جهانی اعلام می‌کند ما مردم ایران دست از نظام و انقلاب اسلامی برنداشته و از کشور خود دفاع و رهبری را تنها نمی‌گذاریم.

امام‌جمعه فیروزآباد ابراز کرد: اما این مهم نمی‌تواند باعث شود تا ما دست از مسئله زورگویی عده‌ای زالوصفت و حرام‌خور برداشته تا با گرانی اجناس به اقشار ضعیف جامعه فشار وارد و آنان را از نظام و انقلاب دلسرد کنند.

وی گفت: از مسوولان مربوطه می‌خواهیم هر چه زودتر به این آشفتگی‌ها پایان و اقتصاد کشور را بر روی چرخه صحیح خود قرار دهند.

هاشمی‌زاده همچنین با اشاره به مطرح‌شدن مجدد برنامه موشکی ایران در شورای امنیت افزود: آمریکا به بهانه نقض برجام از سوی ایران در هفته‌ای که گذشت برای چندمین بار در شورا مطرح کرد که با عدم استقبال شورای امنیت روبه‌رو شدیم.

وی ادامه داد: ایران با صراحت اعلام کرده برنامه موشکی ما هیچ ارتباطی با برجام نداشته و حق مسلم خود می‌دانیم که مسئله دفاعی خود را تقویت کرده تا توانسته باشیم گام مؤثر برای امنیت کشور برداشته و به‌هیچ‌وجه از موضع خود عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

هاشمی زاده در پایان سخنان خطبه‌های سیاسی خود با اشاره به نشست مهاجمان ائتلاف آمریکا، عربستان و هیئت نمایندگی یمن در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم خاطرنشان کرد: این کشورها به این نتیجه رسیدند که در بخش‌هایی از یمن آتش‌بس اعلام کنند و بالاخره بااجبار سعودی‌ها و آمریکایی‌ها پس از چند سال درد و رنج، کشتار و فشارهای بین‌المللی پذیرفتند که جنگ مسئله یمن را حل نمی‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار