عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر شیراز پایگاه سلامت است و شهری که ادعای گردشگری سلامت دارد لازمه‌ی آن پایین بودن آمار انواع بیماری‌های قلبی و عروقی و دیابت و هپاتیت و اچ آی وی و سرطان است و جا دارد در این زمینه هم مردم و هم مسوولان به وظیفه خود عمل کنند.
کد خبر: ۶۹۰۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲ 14 December 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:قاسم مقیمی عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر شیراز در حاشیه بازدید از دهمین نمایشگاه گردشگری پارس در جمع خبرنگاران، گفت: شهری که باغ‌های قصردشت، ارم، عفیف‌آباد و جهان نما و مجموعه‌هایی نظیر حافظیه و سعدیه، حرم مطهر شاهچراغ (ع) و دروازه قرآن و دیگر دیدنی‌ها را دارد، خودرو محور نیست.

وی افزود: شهرداری و شورای شهری که هر ساعت هزاران خودرو در خیابان‌ها و نقاط مختلف آن در تردد و مدام به دنبال توسعه معابر سواره است، نمی‌تواند انسان‌محوری را تیتر کند.

مقیمی ادامه داد: با دیدن این نمایشگاه و این همه داشته‌های فرهنگی و ادبی و گردشگری چیزی جز حسرت برای مدیران باقی نمی‌ماند، حسرت اینکه چرا از این همه دارایی استفاده مفیدی به نفع شهر و شهروندان نشده و نمی‌شود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز ادامه داد: اگرچه باید قدردان اداره کل میراث فرهنگی فارس، سازمان همیاری‌های شهرداری و نمایشگاه‌های بین المللی فارس بود که در این شرایط اقتصادی همچنان به امر گردشگری اهتمام دارند، اما سایر متولیان کجا هستند و مگر سایر ادارات و نهاد‌ها و ارگان‌ها مسئولیتی در قبال این امر ندارند؟

مقیمی گفت: شهری که به میهمان نوازی شهره عام و خاص بوده امروز در حال تبدیل شدن به شهر کینه تنفر و دروغ و ریا است.

وی ادامه داد: در پایتخت گردشگری ایران مردم کمتر به مسئولیت اجتماعی خود واقفند و نتیجه آن ترافیک طاقت فرسا، آلودگی هوا، نزاع‌های خیابانی است.

این عضو شورای شهر شیراز بیان کرد: شیراز پایگاه سلامت است و شهری که ادعای گردشگری سلامت دارد لازمه‌ی آن پایین بودن آمار انواع بیماری‌های قلبی و عروقی و دیابت و هپاتیت و اچ آی وی و سرطان است و جا دارد در این زمینه هم مردم و هم مسوولان به وظیفه خود عمل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار