رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ممسنی گفت: محموله های قاچاق چوب و زغال جنگلی با ارزش 80 میلیارد ریال از فرودین تا پایان آبان 97 در شهرستان ممسنی کشف شد.
کد خبر: ۶۹۰۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷ 13 December 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا:علیرضا مسعودی جم رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ممسنی افزود: محموله قاچاق ادوات جنگلی غیر مجاز شامل 31 هزار و 296 کیلوگرم هیزم، چهار هزار و 100 کیلوگرم زغال بود.
وی بدون اشاره به تعداد افراد دستگیر شده ادامه داد: 10 دستگاه اره موتوری و 58 دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.
مسعودی جم با بیان اینکه پرونده قاچاق محصولات و ادوات غیر مجاز جنگلی در مراجع قضایی در حال پیگیری است افزود: تمام اسناد و مدارک این پرونده به مراجع قضایی ارجاع شده و در دست بررسی است.
رئیس اداره منابع طبیعی ممسنی همچنین گفت: در هشت ماه امسال(منتهی به پایان آبان) بیش از9 هکتار از اراضی ملی شهرستان ممسنی از دست زمین خواران و متصرفین این عرصه ها آزاد شد.
مسعودی جم افزود: این اراضی در حوزه های مرکزی،دشمن زیاری،تنگه لاله و ماهور شهرستان ممسنی قرار دارد وارزش ریالی اراضی آزادسازی شده بیش از هشت میلیارد و 64 میلیون ریال است.
وی گفت: برای350 هزار هکتار از اراضی شهرستان ممسنی سند مالکیت به نام دولت صادر شده است که این مهم نیازمند همکاری بیشتر سازمان ثبت اسناد و املاک و اختصاص اعتبارات ویژه است.
مسعودی جم اظهار داشت: وسعت اراضی ملی شهرستان ممسنی حدود 400هزار هکتار است که با توجه به پراکندگی حوزه و وضعیت توپوگرافی آن کار حفاظت و صیانت از این اراضی نسبت به شهرستان های دیگر استان سخت تر است.
ممسنی به مرکزیت نورآباد در 145 کیلومتری غرب شیراز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار