امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه تغییر نگاه و روش‌ها شاید به مذاق برخی افراد خوش نیاید، گفت: باید با جوانان به زبان خودشان سخن گفت و با حضور در میان آن‌ها پای سخنانشان نشست.
کد خبر: ۶۹۰۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳ 13 December 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمدحسین مدبر صبح امروز در دیدار معلمان گروه معارف آموزش و پرورش جهرم با تاکید بر لزوم تغییر شیوه و نگرش آموزگاران در راستای جذب و ترویج معارف اسلامی میان دانش‌آموزان اظهار داشت: باید متناسب با زمان و ذوق مخاطب، روش‌ها را تغییر داد.

وی با اشاره به اینکه این تغییر روش و تاکتیک باید با حفظ اصول و ارزش‌ها انجام شود، افزود: بعضی از کارها شاید مطلوب دیگران نباشد اما در بلند مدت تاثیر آن بیشتر و بهتر است.

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه حضور پرشور جوانان در محافل دینی و مذهبی به‌ویژه نماز جمعه نیازمند تغییر روش و نگرش‌ است، تاکید کرد: در این زمینه سعی شده از متخصصان مختلف استفاده شود و تاکنون نشست‌هایی با جامعه شناسان نیز برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه تغییر نگاه و روش‌ها شاید به مذاق برخی افراد خوش نیاید، گفت: باید با جوانان به زبان خودشان سخن گفت و با حضور در میان آن‌ها پای سخنانشان نشست.

مدبر با اشاره به اینکه نباید پذیرفتن مسوولیت از نگاه افراد بد باشد، اذعان کرد: باید تلاش کرد تا مشکلی از مشکلات جامعه حل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار