در هفته پایانی نیم فصل لیگ دسته اول فوتبال ایران تیم فوتبال فجر شهید سپاسی میزبان شهرداری ماهشهر است.
کد خبر: ۶۹۰۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵ 13 December 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم:لیگ دسته اول فوتبال ایران در هفته هفدهم خود شاهد نبردهای تاثیرگذاری در بین تیم‌های نیمه پایینی جدول خواهد بود.

زردپوشان فجر در این هفته به دیدار شاگردان داوود مهابادی خواهند رفت مربی که نیم‌فصل اول سال گذشته را با سرمربیگری تیم آینده‌سازان برق جدید فارس به پایان برد. مهابادی سابقه هدایت و بازی در تیم فجر شهید سپاسی را در کارنامه خود دارد.

این مربی با تیم آینده‌سازان برق جدید فارس نتایج خوبی در فوتبال ایران گرفت اما در ابتدای فصل جاری نتایج خوبی با تیم شهرداری ماهشهر نگرفت.

فجری‌ها هم این شرایط را با مجید صالح تجربه کردند، اما حوصله مدیران فجر خیلی زود سر رفت و اسماعیل زارع را به عوان جانشین صالح معرفی کردند.

فجری‌ها در رده یازدهم جدول قرار دارند، این تیم 2 برد، 7 مساوی و 5 شکست دارد و در 17 بازی 6 گل زده و ده گل خورده است.

تیم شهرداری ماهشهر که در بین مربیان خود چهره‌هایی مثل سعید غلامزاده، احتشام ساسانی و محمد امین صنایع را میبیند از 14 بازی گدشته خود 3 برد، 4 تساوی و 7 شکست دارد.

این دیدار برا ی هر دو تیم اهمیت بالایی دارد، ماهشهری‌ها در رده 12 جدول قرار دارند و در تعداد امتیاز با تیم فجر برابرند و فقط به خاطر تفاضل گل، پایین‌تر از تیم زردپوش شیرازی ایستاده‌اند. این تیم 17 گل خورده و 10 گل زده دارد.

مسابقه دو تیم شنبه 24 آذر ماه از ساعت 14 در شیراز برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار