دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به تخلف شورای نظارت بر تشکل‌های اسلامی، گفت: تخلف شورای نظارت بر تشکل‌های اسلامی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بر کسی پوشیده نیست و باید پاسخگو باشند.
کد خبر: ۶۹۰۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵ 13 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس از کرمانشاه، گاهی مواقع تخلفاتی از سوی شورای نظارت بر تشکل‌های اسلامی سر می‌زند که تنها دود آن به چشم جنبش‌های دانشجویی می‌رود؛ دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و مشخصا شورای نظارت بر تشکل‌های اسلامی این دانشگاه مبرا از این خطا و اشتباه نیستند، چندی پیش شورای نظارت بر تشکل‌های اسلامی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، مسؤولیت برگزاری ویژه برنامه روز دانشجو را به انجمن اسلامی مستقل این دانشگاه می‌سپارد و به صورت کتبی مجوز برگزاری آن را صادر می‌کند.

«با احترام، در پاسخ به درخواست 7/224/1063/پ مورخ 30 آبان‌ماه سال 97 انجمن اسلامی و دانشجویان مستقل مبنی بر برگزاری مناظره سیاسی آقای صادق زیبا‌کلام - آقای قدیری‌ابیانه یا علی خضریان، در جلسه هیأت نظارت بر تشکل‌های اسلامی و با حضور نمایندگان تشکل‌ها در روز دوشنبه مورخ 12 آذرماه 97 مطرح و مورد موافقت به عمل آمد».

اما دقیقا یک روز قبل از برگزاری برنامه با وجود تبلیغات گسترده و اطلاع‌رسانی‌ها به دلایلی نامعلوم از سوی شورای تامین استان لغو می‌شود.

همین موضوع دلیلی شد که خبرنگار فارس به سراغ دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برود.

پوریا منصوری با اشاره به لغو این برنامه، افزود: چندی پیش طبق نظر شورای نظارت بر تشکل‌ها، مسؤولیت برگزاری ویژه برنامه روز دانشجو به انجمن اسلامی مستقل این دانشگاه سپرده شد؛ به خاطر اجرای عدالت و شنیده شدن صدای هر 2 طیف سیاسی در دانشگاه تصمیم گرفتیم تا مناظره‌ای در خور و شایسته جریان فکری جنبش‌های دانشجویی در دانشگاه برگزار کنیم.

منصوری افزود: گویا دعوت از شخصیت‌های سیاسی از هر 2 طیف سیاسی حاکم در دانشگاه از سوی انجمن اسلامی مستقل به مذاق بعضی‌ها خوش نیامد و دقیقا یک روز قبل از برگزاری مراسم دستور لغو این برنامه را صادر کردند.

وی ادامه داد: با وجود این که مجوز کتبی برای برگزاری این مراسم را از شورای نظارت بر تشکل‌ها اخذ کرده بودیم اما به یک باره و در آستان برگزاری مراسم شاهد لغو آن شدیم.

منصوری لغو این مراسم را از روی غرض و به عمد دانست و گفت: عده‌ای صرفا به دلیل مطرح کردن خود و بنا به رویه همیشگی برای مظلوم‌نمایی و با علم‌ به فرجام کار، به دنبال سنگ‌‌اندازی و مسموم کردن جو دانشگاه هستند و تمام سعی‌ آن‌ها بر این است که برنامه‌ها را با مشکلاتی مواجه کنند و این به دور از کار جنبشی و حرفه‌ای است و عده‌ای از مسؤولان نیز به‌خاطر قانون‌شکنی گروهی، گروه دیگری را مورد توبیخ قرار می‌دهند.

دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به تخلف شورای نظارت بر تشکل‌های اسلامی این دانشگاه، افزود: تخلف شورای نظارت بر تشکل‌های اسلامی دانشگاه علوم پزشکی بر کسی پوشیده نیست و باید پاسخگو باشند.

*جنبش‌های دانشجویی ابزار دست بی‌تدبیری مسؤولان نیستند

وی تصریح کرد: شورای نظارت بر تشکل‌های اسلامی مجوز کتبی برای برگزاری این برنامه را صادر کرده است، اما یک روز قبل از برگزاری ویژه برنامه، آن را لغو می‌کند.

منصوری ادامه داد: جنبش‌های دانشجویی ابزار دست بی‌تدبیری مسؤولان نیستند و باید محترم شمرده شوند.

دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یادآور شد: از آنجا که انجمن اسلامی مستقل همواره خود را تابع قانون دانسته و حتی با وجود کارشکنی‌های عده‌ای که خود را بالاتر از قانون می‌دانند و هرگاه چیزی به ضررشان است بیانیه و اعتراض نامه بیرون می‌دهند در برابر قانون سر تعظیم فرو می‌آوریم و علی‌رغم همه تلاش‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته از تصمیم دانشگاه اطاعت می‌کنیم، امیدواریم دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار