ساخت فیلم مستندی با عنوان 'پرچمدار' که روایتگر زندگی ساره جوانمردی، دارنده سه مدال طلا و برنز پارالمپیک لندن، ریو برزیل و چندین مدال رنگارنگ جهانی و آسیایی است در صدا و سیمای مرکز فارس در شیراز کلید خورد.
کد خبر: ۶۸۹۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰ 12 December 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا:مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس، در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان این استان گفت: در فیلم مستند پرچمدار، به زندگی این بانوی پُر افتخار فارسی پرداخته می شود که می تواند برای بینندگان بسیار جذاب باشد.
سید تقی سهرابی ادامه داد: این فیلم که برای نخستین بار است در این استان از یک چهره ورزشی ساخته می شود نیاز به همکاری دو سویه صدا و سیما و ورزش و جوانان فارس دارد.
حیدر علی کامیاب کلانتری مدیرکل ورزش و جوانان هم در این نشست، خواستار پخش زنده رقابت های فوتبال دسته یک از سیمای مرکز فارس شد و افزود: در این رابطه تفاهم نامه ای منعقد خواهد شد تا علاقه مندان بتوانند مجددا بازی های فوتبال دسته یک ایران را به صورت زنده تماشا کنند.
ساره جوانمردی، سال 63در شیراز تولد یافت اما معلولیت او باعث نشد که در اراده اش برای فتح قله های پُر افتخار تاثیر منفی بگذارد و خیلی زود پله های ترقی را طی کرد و با کسب 2 نشان طلا بر بام پارالمپیک 2016 برزیل ایستاد.
او افزون بر اینکه چندین مدال رنگارنگ جهانی و آسیایی در کارنامه دارد، عنوان بهترین ورزشکار زن جهان و آسیا را به خود اختصاص داده است.
جوانمردی، دارای مدارک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی و کارمند اداره کل ورزش و جوانان فارس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار