تیم‌های مس کرمان و فجر شهید سپاسی در هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال به مصاف یکدیگر رفتند که با پیروزی مس کرمان خاتمه یافت.
کد خبر: ۶۸۸۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۵ 09 December 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: عصر امروز و در هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال، تیم‌های مس کرمان و فجر سپاسی شیراز در ورزشگاه باهنر از ساعت 14 به مصاف هم رفتند که با برد مس پایان یافت.

در نیمه اول این بازی، مس بازی را بسیار خوب آغاز کرد و در همان ابتدا بخت باز کردن دروازه فجر سپاسی را داشت که با بی‌دقتی مهاجمان توپ به گل تبدیل نشد.

اما در ادامه نیمه اول، دو تیم بازی پایاپایی را ارائه دادند و در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل پایان یافت.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم و با اشتباه مسلم دروازه‌بان مس، سلمان بهرامی فجر را به گل اول رساند و اما این پایان کار نبود و در ادامه تیم مس کرمان نبض بازی را در دست گرفت و در نهایت در دقیقه 65 عیسی پرتو مهاجم گلزن مس از اشتباهات مدافعان فجر نهایت استفاده را کرد و با ضربه‌ای زیبا دروازه فجر را گشود و بازی را به تساوی کشاند.

در دقیقه 80 این دیدار بازیکنان فجر صاحب یک موقعیت تک به تک گل عالی شدند، اما توپ به گل تبدیل نشد و مس از دقیقه 85 با آوردن فرزاد حسین‌خانی، فشار خود را روی دروازه فجر بیشتر کرد و در نهایت با ارسال پورمحمد و ضربه تمام کننده شروین بزرگ مس پیروز این دیدار شد.

در این بازی فجر نیز موقعیت‌هایی زیادی داشت که موفق به استفاده نشد.

مس کرمان با توجه به پیروزی تیم‌های گل‌گهر سیرجان و شهرداری بوشهر و با اختلاف بسیار اندک و قبل از اتمام دیگر بازی‌ها در جایگاه سوم ایستاد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار