مجتبی آزادوار در سخنان تندی از مسعود پزشکیان به عنوان دوزیست سیاسی نام برد و وجود امثال او را موجب به بن بست رسیدن اصلاحات دانست.
کد خبر: ۶۸۸۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸ 08 December 2018

حضور مسعود پزشکیان در دانشگاه‌های تبریز به مناسبت گرامی‌داشت روز دانشجو با حاشیه‌هایی همراه بود. سخنرانی او در دانشگاه تبریز نیمه تمام ماند و مراسم دانشگاه علوم پزشکی که به همت نهاد رهبری این دانشگاه برگزار شده بود با حواشی بسیاری برگزار شد.

مجتبی آزادوار دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز که مراسمشان به مناسبت روز 13 آبان توسط دانشگاه لغو شده و در اعتراض به این قضییه دفتر سیاسی خود را تا اطلاع ثانوی بسته و کلیدش را به مسئولین دانشگاهی تحویل داده بودند، یکی از دانشجویانی بود که در مقابل نایب رئیس مجلس سخنرانی کرد.

آناج نوشت؛آزادوار در سخنانی تند علیه پزشکیان اظهار داشت: آقای پزشکیان آدم خوب و پاکی است و ما اصلا منظورمان ایشان نیست و اما قصد دارم مفهومی بنام دوزیست سیاسی را که امروز با آن طرفیم برایتان شرح دهم! دوزیست سیاسی کسی است که هم از خط فکری توسعه حرف می‌زند و هم خود را عدالت‌طلب معرفی می‌کند. دوزیست سیاسی در تهران زد و بند می‌کند و وقتی به تبریز می‌رسد دم از نهج‌البلاغه و نامه حضرت امیر و ساختار ایالتی و ولایتی و تدریس زبان ترکی می‌زند.

وی ادامه داد: این دوزیست‌ها تناقض‌های بدی دارند و سازشگرند. منتقد سیاست‌های وزیر بهداشت هستند اما دم انتخابات و رای به وزرا سهم‌شان را می‌گیرند و همان قاضی‌زاده هاشمی می‌شود آدم خوب! مشکل به بن‌بست رسیدن اصلاح‌طلبان در مملکت همین دوزیست‌های سیاسی‌ است.

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی در سخنانی خطاب به پزشکیان تصریح کرد: دانشجویان گرامی، افراد این چنینی هیچگاه هزینه نمی‌دهند، زندان نمی‌روند، حصر نمی‌کشند و اکنون نیز خود را از اصلاحاتی نمی‌دانند.

مسعود پزشکیان نیز در پاسخ به این سخنان، گفت: اگر اصلاحاتی که می‌گویید عرضه دارد، بیایند و کار کنند! شما همان‌هایی هستید که اگر طبیب شوید پدر مردم‌ را در می‌آورید. زمانی که دانشجو بودم عده‌ای مثل شما شعار می‌دادند و تندتر از شما حرف می‌زدند اما همان‌ها امروز کجایند؟ دارند پدر مردم را در می‌آورند.

وی ادامه داد: می‌گویید دوزیستم اما من همانی بودم که هستم. ۳۸ تا از این گروهای اصلاح‌طلبی، دم انتخابات مرا صدا کردند سیم جیم کنند! به یکی‌شان گفتم اگر بتوانی اصلاحات را تعریف کنی، هرچه بگویی در خدمتم! شما که بلد نیستید و نمی‌دانید اصلاحات چیست و اصول گرایی چیست، حرف نزنید. هروقت توانستید اصلاحات را تعریف کنید من در خدمت شما هستم.

پزشکیان در حالی که از سخنان دبیر انجمن اسلامی دانشجویان برآشفته بود تاکید داشت: شما اگر مودب بودید گفتمانتان را شبیه این جلسه می‌کردید و تیکه نمی‌پراندید.

گفتنی است حواشی این مراسم و پرسش و پاسخ‌های دانشجویان و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به زودی منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار