امام جمعه بخش مرکزی یزد:
امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: همانگونه که دانشجویان از دیرباز احساس مسئولیت می‌کردند تا در مقابل دشمن صف آرایی کنند امروز هم این روحیه در جمعی از دانشگاهیان و دانشجویان دیده می‌شود و دشمن از آن هراس دارد.
کد خبر: ۶۸۸۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶ 08 December 2018

آیت‌الله سید محمد کاظم مدرسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک روز دانشجو گفت: دانشگاه و دانشجویان برای جامعه ما یک سرمایه گران قیمت و پشتوانه ارزشمند قوی پیشرفت در عرصه‌های مختلف محسوب می‌شود و همانگونه که دانشجویان از دیرباز احساس مسئولیت می‌کردند تا در مقابل دشمن صف آرایی کنند امروز هم این روحیه در جمعی از دانشگاهیان و دانشجویان دیده می‌شود و دشمن از آن هراس دارد.
وی  با اشاره به مسئولیت‌های دانشجویان در این برهه از زمان عنوان کرد: توسعه گفتمان انقلاب اسلامی در دانشگاه و جامعه با محوریت امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای مدظله العالی، افزایش بصیرت در جامعه دانشجویی و بالا بردن سطح آگاهی سیاسی ارزشی به همراه شاخص‌های دینی که تقید احکام الهی و استکبار ستیزی از نشانه‌های آن است و میدان داری در عرصه علم و تربیت چهره‌های علمی کشور و تربیت کادر مدیریت برای نظام همراه با مدیریت جهادی و بسیجی از مسئولیت‌های جنبش دانشجویی است.
امام جمعه بخش مرکزی یزد حزب گرایی، سیاسی گرایی، شخص محوری به جای آرمان گرایی ودور شدن ازمعنویت وخداباوری و افتادن در دام‌های شیطانی و مادیات را از آفت‌هایی دانست که جنبش دانشجویی را مورد تهدید قرار می‌دهد.
مدرسی با انتقاد از وضعیت گرانی و افزایش قیمت‌ها تصریح کرد: متاسفانه قیمت‌ها رو به افزایش است و کسی هم جلودار آن نیست، اخیرا در مدت کوتاهی قیمت گوشت افزایش داشته است و هیچ کس پاسخگو نیست، چرا مسئولان نظارتی اقدام جدی انجام نمی‌دهند و گزارش نمی‌دهند. چرا اجازه ورود دام به استان داده نمی‌شود و اقدامات لازم در این زمینه انجام نمی‌شود.
وی افزود: مسئولان حداقل وضع موجود را حفظ و افزایش قیمت‌ها جلوگیری کنند، حفظ وضع موجود از وظایف مسئولان است و حداقل باید این را رعایت کنند، اینکه هر روز اجناس و کالاها با هر قیمت و کیفیتی عرضه شود درست نیست و ائمه نماز جمعه نیز وظیفه دارند این مسائل و درد و دل مردم را بیان کنند.
امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به برگزاری اجلاس سراسری نماز و پیام رهبر انقلاب به این اجلاس گفت:  اننسان از بدو تولد تا زمان مرگ با نماز پیوند خورده است بنابراین نماز نکته کلیدی در زندگی همه ما است و باید تمام آداب، احکام مستحبات و ... را رعایت کنیم چرا که اگر نماز مورد قبول واقع شود دیگر اعمال نیز قبول می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار