رعایت نکردن نکات ایمنی تصادف سه خودرو و مصدوم شدن ۱۱ سرنشین را به دنبال داشت.
کد خبر: ۶۸۷۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴ 06 December 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: علیرضا عدلو مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: روز گذشته در پی تماس رانندگان خودرو‌های عبوری با سامانه ۱۲۵ مبنی بر برخورد خودرو با دکل فشار قوی برق و گرفتار شدن دو سرنشین در خودرو، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۳ به محل حادثه در بلوار هرمزگان اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه بر اثر شدت برخورد خودرو با دکل برق، دو سرنشینان در اتاقک در هم پیچیده این خودرو گرفتار شده بودند که آتش نشان به محض رسیدن با استفاده از ست هیدرولیک بدنه خودرو را برش داده و دو مصدوم را که در وضعیت بدی قرار داشتند به عوامل اورژانس تحویل دادند.

عدلو ادامه داد: در تصادف دیگری که در چهار راه دلگشا به وقوع پیوست آتش نشانان تیم امداد و نجات ایستگاه ۹ آتش نشانی به یاری ۴ مصدوم که در خودروی زانتیا گرفتار شده بودند شتافتند.

وی اظهار داشت: در این سانحه خودروی زانتیا با ۴ سرنشین به علت عدم کنترل خودرو به شدت با ستون برق حاشیه خیابان برخورد کرده و بعد از واژگونی خودرو زانتیا ستون برق با خودروی پراید عبوری در لاین مخالف نیز برخورد کرده بود.

به گفته عدلو، آتش نشانان بلافاصله با قطع جریان برق هر دو خودرو، با قراردادن علائم هشداردهنده و ایجاد ترافیک مصنوعی از بروز حوادث دیگر جلوگیری و با استفاده از لوازم ویژه نجات بدنه خودرو را شکافته و چهار سرنشین مصدوم را خارج کردند و تحویل امدادگران اورژانس دادند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی تصریح کرد:واژگونی خودرو ۲۰۶ در بلوار خلیج فارس آتش نشانان ایستگاه ۱۰ را به محل حادثه کشاند.

وی ادامه داد: در این حادثه نیز ۵ سرنشین درون خودرو محبوس و به شدت مصدوم شدند.

عدلو بیان کرد: تیم امداد و نجات جاده‌ای بعد نصب علائم هشدار و ایمن کردن محل مصدومان را از خودرو خارج و به عوامل اورژانس حاضر تحویل دادند.

برچسب ها: تصادف ، شیراز ، مجروح
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار