بیش از ۲ هزار معلول، امسال در استان فارس مشغول به کار شدند.
کد خبر: ۶۸۷۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲ 06 December 2018


تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:معاون هماهنگی موسسات غیر دولتی، مشارکت‌های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی فارس گفت: بهزیستی فارس از ابتدای امسال برای ۲ هزار و ۴۰۷ نفر از معلولان استان اشتغال زایی کرده است.
هوشیار افزود: این معلولان در زمینه‌های صنایع، کشاورزی، خدماتی مشغول به فعالیت هستند.
وی با بیان اینکه پیش بینی م. یوشد تا پایان امسال اشتغال جامعه هدف معلولان ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش یابد، بیان کرد: پیش بینی می‌شود تا پایان امسال تعداد معلولان شاغل در استان به ۳ هزار و ۵۰۰ نفر افزایش یابد.
هوشیار اظهار کرد: به معلولانی که دوره‌های آماده سازی شغلی و مهارت‌های زندگی را زیر نظر فنی و حرفه‌ای گذرانده باشند تا سقف ۲۰ میلیون تومان تسهیلات بلا عوض پرداخت می‌شود.
وی گفت: همچنین اگر صاحبان مشاغل نیروی انسانی مورد نیاز خود را از جامعه هدف معلولان به کار بگیرند به ازای هر فرد تا سقف ۲۰ میلیون تومان در قالب تسهیلات کارفرمایی به کار فرما داده می‌شود، همچنین بیمه این افراد تا ۵ سال بر عهده بهزیستی خواهد بود.
معاون مدیر کل بهزیستی فارس گفت: معلولان بین ۱۸ تا ۵۰ سال سن که در زمینه‌های صنایع، کشاورزی، خدماتی و هر حرفه‌ای که آن‌ها در آن قابلیت کار دارد، می‌توانند با تسهیلات بهزیستی مشغول به کار شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار