فرمانده انتظامي رستم گفت: با تلاش مأموران پليس آگاهي اين شهرستان، تريلر حامل انواع كالاي قاچاق به ارزش يك ميليارد و 500 ميليون ريال توقيف شد.
کد خبر: ۶۸۷۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸ 06 December 2018

تابناک فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس:سرهنگ "سلطانعلي عزيزي" گفت: مأموران پليس آگاهي شهرستان رستم از تردد يك دستگاه تريلر حامل محموله قاچاق در محور رستم به ياسوج مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وي ادامه داد: پس از مراقبت هاي لازم و انجام ايست و بازرسي هاي محسوس و نامحسوس در نهايت خودرو مورد نظر شناسايي و توسط مأموران توقيف شد.

فرمانده انتظامي رستم با بيان اينكه خودرو توقيف شده به همراه راننده براي انجام مراحل قانوني و شمارش كالاي قاچاق به مقر انتظامي انتقال داده شدند، تصريح كرد: در بازرسي از اين خودرو، 32 هزار و 954 عدد لوازم خانگي از نوع گيره آويز، آبگير كابينت، جا قاشق و دستمال، در آويز و ... بدون مدارك قانوني و گمركي كشف شد.

سرهنگ عزيزي با اشاره به اينكه ارزش ريالي اين محموله برابر نظر كارشناسان، يك ميليارد و 500 ميليون ريال برآورد شده است، تأكيد كرد: مبارزه بي امان با قاچاق كالا و برخورد با اين پديده شوم به صورت ويژه در دستور كار مأموران انتظامي اين شهرستان قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار