آیا برق می تواند بعنوان دارو جدید مورد استفاده قرار بگیرد؟یکی از روش های جدید برای درمان بیماری، برق است.
کد خبر: ۶۸۷۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷ 01 February 2019

 

تابناک فارس: یکی از روش های جدید برای درمان بیماری، برق است. بدین معنا که هر کاری که انجام می دهید، از پیاده روی تا رویا، توسط سیگنال های الکتریکی می تواند کنترل یا تنظیم می شود.

دستور کار این است که: انگیزه های کوچکی که دارید از طریق سیستم عصبی شما حرکت می کند، و اطلاعات را به مغز انتقال می دهد و اجازه می دهد تا تصمیمات پیچیده در آن جا اتخاذ شود. اهمیت این سیگنال های الکتریکی مواقعی مشخص می شود که اگر هر بخش از سیستم عصبی آسیب ببیند می تواند به همان بخش کمک کند تا در عملکرد خود بهبود یابد.

داروی جدیدی بنام برق!!

به عنوان مثال: در سراسر جهان حدود 2.5 میلیون نفر به آسیب نخاعی مبتلا می شوند که سالانه حدود 130 هزار مورد جدید به آن اضافه می شود. اگر دانشمندان بتوانند راهی برای خواندن و نوشتن سیگنال های الکتریکی پیدا کنند یا به عبارت دیگر زبان سیستم عصبی را درک کنند می توانند یک رابط دیجیتال را به بدن وصل کنند که این دستگاه پس از کاشته شدن و اتصال می تواند باعث بهبود آسیب نخاعی و کنترل حرکات فرد شود.


با استفاده از این روش می توان پانکراس را برای تولید انسولین بیشتر آموزش داد، یا حتی بدون استفاده از قرص ها، ضربان قلب را افزایش یا کاهش داد. در اصل، می توان بدن را که به نظر از کار افتاده است را کنترل کرد.

برچسب ها: آسیب نخاعی ، برق ، پانکراس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار