فرمانده انتظامی شهرستان شیراز اعلام کرد که 24 قطعه پرنده وحشی غیرمجاز در بازرسی از یک باب منزل در این شهرستان کشف شد.
کد خبر: ۶۸۷۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳ 05 December 2018

تابناک فارس به نقل از ایسنا:سرهنگ دلاور القاصی مهر در تشریح این خبر گفت: ماموران کلانتری "30 رکن آباد" شهرستان شیراز در پی کسب خبر مبنی بر فعالیت فردی در خصوص نگهداری و فروش پرندگان وحشی، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی با همکاری اداره محیط زیست به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از یک باب منزل مسکونی، تعداد 24 عدد پرونده وحشی از نوع "سهره و طرقه" کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه پرنده های مکشوفه تحویل نماینده محیط زیست شد، گفت: نیروی انتظامی به عنوان مجری قانون با متخلفان و شکارچیان به شدت و برابر قانون برخورد خواهد کرد‌.

دستگیری باند سارقان درو ن خودرو با اعتراف به 40 فقره سرقت

فرمانده انتظامی شیراز همچنین از دستگیری باند 3 نفره سارقان درون خودرو با 40 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد‌.

القاصی مهر بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت درون خودرو در حاشیه شهرستان شیراز، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با گشت زنی های محسوس و نامحسوس و کشف سرنخ های به جامانده، موفق شدند اعضای باند 3 نفره سارقان را در یکی از محله های شیراز شناسایی و در یک عملیات ضربتی آن ها را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه متهمان پس از انتقال به کلانتری در بازجویی فنی و تخصصی به 40 فقره سرقت درون خودرو اقرار کردند، گفت: متهمان تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند.

القاصی مهر از شهروندان خواست که خودرو خود را به وسایل ایمنی همچون قفل فرمان، قفل پدال و دزدگیر مجهز کرده و از پارکینگ های مطمئن برای پارک خودرو استفاده کنند.

برچسب ها: کشف ، پرنده وحشی ، منزل ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار