فرمانده انتظامي استان از درگيري مسلحانه با قاچاقچيان و سوداگران مرگ و كشف 175 كيلوگرم ترياك در شهرستان لارستان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۶۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵ 03 December 2018

تابناک فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس:سردار "احمد علي گودرزي گفت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان لارستان با اقدامات اطلاعاتي و پليسي، محل تردد قاچاقچيان توسط يك دستگاه سمند را در يكي از محورهاي مواصلاتي شناسايي کردند و موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.

وي ادامه داد: مأموران با هماهنگي مقام قضائي به محل مورد نظر اعزام شدند و پس از ايست و بازرسي و كنترل خودروهاي عبوري به صورت محسوس و نامحسوس در نهايت خودرو مورد نظر را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامي استان فارس تصريح كرد: ماموران پس از مشاهده خودروی قاچاقچیان دستور ایست صادر کردند كه راننده بدون توجه به فرمان پلیس اقدام به فرار كرد و پس از طي مسافتي تعقيب و گريز، قاچاقچيان از خودرو پياده و به سمت مأموران انتظامي تيراندازي كردند که پس از چند دقيقه درگيري مسلحانه در نهايت متهمان كه عرصه را بر خود تنگ مي ديدند با استفاده از كوهستاني بودن منطقه و تاريكي هوا اقدام به فرار كردند.

سردار گودرزي خاطر نشان کرد: ماموران در پاك سازي محل و بازرسی از خودرو قاچاقچیان، 175كيلو ترياك كشف کردند و تحقيقات براي شناسايي و دستگيري متهمان متواري ادامه دارد.

برچسب ها: کشف ، تریاک ، لار ، درگیری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار