دبیر جشنواره استانی شعر دفاع مقدس استان فارس از برگزاری این جشنواره پس از چند سال وقفه در این استان خبر داد و گفت: ۹ دی ماه آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره است.
کد خبر: ۶۸۶۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸ 02 December 2018


تابناک فارس به نقل از تسنیم:عبدالرضا قیصری با اشاره به آماده شدن فراخوان جشنواره استانی شعر دفاع مقدس اظهار داشت: این جشنواره در 4 زمینه کودک و نوجوان، مقاومت جهانی، دفاع مقدس و جلوه‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه فراخوان به زودی در تمام استان توزیع می‌شود، گفت: شاعران در قالب اشعار و تعداد آن محدودیتی ندارند و باید آثار خود را تا 9 دی ماه به دبیرخانه جشنواره در بنیاد حفظ آثار استان فارس ارسال کنند.

دبیر جشنواره استانی شعر دفاع مقدس استان فارس به بخش ویژه جشنواره نیز اشاره کرد و افزود: بخش ویژه جشنواره امسال به شهید شاخص راهیان نور، شهید مرتضی جاویدی اختصاص یافته است.

قیصری همچنین بیان کرد: چهره‌های برجسته شعر دفاع مقدس استان فارس برای داوری جشنواره انتخاب شدند و برگزیدگان جشنواره استانی در کنگره ملی شعر دفاع مقدس حضور می‌یابند.
وی با اشاره به اینکه تاکنون 7 دوره جشنواره در استان فارس برگزار شده است، عنوان کرد: امسال پس از چند سال وقفه دوباره بناست جشنواره برگزار شود و پیش‌بینی می‌شود استقبال خوبی از سوی شاعران صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار